Gå til innhold

Baklys på NEC 1760NX


Larsrrrr

Anbefalte innlegg

Hvis det virkelig er såå ille som dere sier, er det vel bare å ta et bilde av skjermen "in action" og post det her.. Da burde vi jo se om den lyser som et "juletre".. Uansett tror jeg det er mange som vil henge seg på her i klage rekka, som egentlig overreagerer.. Skjermen kan virke litt skakk de første dagene, men så når den kommer til hektene blir det svært mye bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor stor er sjansen for å få døde pixler på en ny skjerm? Ender jeg opp med å bytte fem skjermer før det kommer en som funker?

 

Det er vel ikke så stor sjangse det .. Men du får ikke byttet den hvis den har mindre enn 3 døde piksler tror jeg det var. Kjøpte en LCD skjerm selv for noen måneder siden.

Den hadde 1 død piksel, men den ble borte etter å ha stått på en hel natt :thumbs:

Lenke til kommentar

Har selv skjermen denne threaden omhandler, NEC 1760NX og har ikke opplevd eller opplever noen from for ujevnheter i baklyset. Sjekket nøye opptil flere ganger, men baklyset ser ut til å være meget jevnt fordelt på mitt eksemplar. Så dere som tenker på å kjøpe denne utrolig bra skjermen, ikke la dere skremme!

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...