Gå til innhold

Hva heter spillet?


Anbefalte innlegg

Ok. Det er et gammelt spill. Et av de første spillene jeg hadde til pc (altså kanskje rundt 1995?) på min pentium 133mhz. Det er et adventure/action spill hvor hovedpersonen gjør forskjellige oppdrag gjennom et tidsrom fra steinalderen til fremtiden hvor eksempler på brettene er steinalderen, middelalderen, det gamle kina, vestern style, 2. verdenskrig og fremtiden. Dette foregår i tredjeperson og i "3d".. Kameravinklingen står stille mens personen beveger seg rundt i verdenen, hvor også kamera noen ganger beveger seg etter, men det er kun via én akse.

 

Jeg bare irriterer meg fryktelig over at jeg ikke husker hva det heter, så jeg håper at noen kan hjelpe meg.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, ikke prøv å spill spillet nå. La heller være og lev med det minnet du hadde om hvor bra det var! Har ødelagt mange gode minner fra spill på den måten :cry:

Ja må bare si meg enig her! Mange konge spill fra "gamle dager" som ikke er det samme å spille nå lenger for si det mildt!

 

Satt med min gammle C64 og putlet litt før jul og det var stort sett en stor nedtur... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...