Gå til innhold

Samsung SyncMaster 172X


Maximo

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer seriøst å skaffe meg en Samsung SyncMaster 172X. Har lest en del bra reviews der den har fått top karakter, men kommet over en som sier den suger i spill. Litt rart med tanke på at den har en responstid på 16ms. Mitt bruksområde er 70% spill (FPS) og 30% internettsurfing ++

 

Noen som har en sånn skjerm som vil dele erfaringer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har også hørt at denne skjermen ikke er spesielt god i spill, men har ikke egne erfaringer med skjermen. Kan imidlertid sterkt anbefale Samsung 173t, forøvrig testvinner i lcd-skjermtesten her på hw.no. Kjøpte den skjermen etter å ha lest testen, og jeg er meget godt fornøyd!

Har hørt mye godt om denne skjemen hvordan er denne i spill da. spiller egentlig ikke så mye jeg, Men jeg komme til å gjøre det nå som det kommer en del nye spill på markedet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Her er det en test av Samsung SyncMaster 172X, og jeg hadde nok valgt 173T eller en Nec enn denne skjermen.

Blir litt forvirra når jeg leser de testene der. Etter som jeg har forstått det nå så har skjermene av denne typen en responstid på 25ms på de som blir solgt i statene, mens de som blir solgt i europa har en responstid på 16ms.

 

Ps. Sikkert helt greie de skjermene du nevner der, men 172x har ett mye tøffere design. :cool:

Lenke til kommentar

Det er mange som leser blindt på tester her nå for tida, de nyeste reviewene, dvs i jan/feb 2004, av Samsung 172x har høstet gode kritikker faktisk. Ta en titt på linken nedenfor og se etter "My personal review of 172X", der vil du finne mange linker til nye oppdaterte reviews.

 

http://www.hardforum.com/forumdisplay.php?...40&pagenumber=1

 

Å velge samsung 173T framfor 172X er et spørsmål om hvor mye man spiller, de nye 172X er mye bedre enn 173T angående spillegenskaper. I USA selges de med 12ms og i samsung.se oppgir de 16ms, mitt inntrykk er at samsung.se er litt mer forsiktig med å oppgi for høye responstid, men uansett bør man ikke stole 'blindt' på alle de 'fancy' og 'pålitelige' reviews som fins der ute, det beste er å kjøpe og teste en SELV om det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...