Jonhoo Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) Har lyst til å ha mulighet til å se TV på PC'en min, og lurer på hvilket kort jeg skal kjøpe (Har vanlig TV-antenne). Har vurdert å kjøpe dette. Hva tror dere om det? Har budsjett på maks 1000,- Endret 27. februar 2004 av Jonhoo
Lotus-Omega Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hei. Har akkurat det kortet selv, men uten radio tuner og synes det fungerer helt greit. Og jeg kjøpte det på Elkjøp og betalte kr. 695. Tror den med Radio tuner kostet 1195,- Mange greie funksjoner på kortet. Bruker det bl.a til å ta opp fra et Hi8 kamera
Mr.Garibaldi Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) Er i nesten samme situasjon som deg (bare at jeg har kabel-tv).. I følge denne testen på DinSide.no er LeadTek WinFast TV2000XP Expert det beste tv-kortet du kan bestille... I følge prisguiden er det vaagenconsulting.no som har det beste tilbudet (415,-) Jeg prøvde å bestille derfra den 24, men etter tre dager uten svar fant jeg ut at jeg ikke orket vente lenger. Bestilte da herifra, som er DataUProdukt.no hvor kortet kom på 770,- m/frakt. Vil anbefale deg å lese litt her på dinSide, da de har testet veldig mange forskjellige løsninger. Lykke til i jakten! [EDIT] Trodde butikken het DataUtstyr.no, men den heter jo selvfølgelig DataProdukt.no [/EDIT] Endret 27. februar 2004 av Mr.Garibaldi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå