zyrex Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hei.. Er det mulig at en LCD-skjerm kan "miste" noen farger etterhvert..? På min ViewSonic VP171S så er noen farger plutselig blitt en slags blåfarge.. veldig plagsomt.. Jeg har forandra på fargedybden, prøvd skjermen på en annen pc, en annen skjerm på pcen min.. og skjermen min viser alltid den samme feilen.. trenger hjelp Siter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 det er ikke døde pixler? Siter Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Vel.. Da har alle pixelene dødd litt.. det er en spess rød-farge som har svikta.. over hele skjermen.. Testa den med monitor test ting.. Siter Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Analog kabel? Fått brudd i den..? Siter Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nei, bruker DVI.. og raedon 9200. har testa forskjellige innstillinger der og, satt på alternative DVI-mode ting, hjalp ikke.. en liten del av det røde fargespekteret virker dødt.. Siter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 har du prøv å tweake med powerstrip? Siter Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Nei, og kan egentlig ikke se noen grunn til å gjøre det.. alt var jo helt fint, men plutselig når jeg skulle se på en film istad, så var det litt rare farger.. trodde det var skjermkortet som var varmt, men det var ikke det.. Endret 26. februar 2004 av ZyreX Siter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) dette skjedde altså plutselig uten at du har gjort noen innstillinger? anbefaler at du tar en snakk med polecat..... Endret 26. februar 2004 av oivind_dahle Siter Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Haha, nå funker den igjen.. rare saker.. tror den hadde godt av å stå uten strøm i en kald stue over natta Siter Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Kan det være dårlig kontakt ett sted? Nå vet jeg ikke helt hvordan det funker, men det har jo skjedd med CRT skjermer at om en leder har dårlig kontakt, så forsvinner eller forandres nyansen for den fargen og alle elementer som bruker den fargen. _ johanf Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.