Gå til innhold

Dc/Bf restarter Maskinen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg insinuerer ingenting, jeg bare fortalte at en kamerat hadde samme problem med en ulovlig versjon.

 

For alt jeg vet kan det være HK, skjermkort, minne, for varm temperatur på CPU eller GPU, svak PSU osv. Bare prøv å oppdatere alle drivere som kan oppdateres du, så kanskje det virker.

Håper du ikke tok det som at jeg beskylte deg for piratvirksomhet, fordi at det var ikke meningen.

 

EDIT : Jeg har forresten opplevd lignende, men det skyldes at CPU-viften ikke var kraftig nok grunnet jeg hadde overklokket maskinen. Klokket maskinen ned igjen, så virket alt fint.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

i så tilfelle beklager jeg..

er bare lei av folk som skriker ut "PIRATKOPI" hver gang noen hra problemer med et spill.. hardware problemer er det garantert ikke.. har 0 problemer med ustabilitet i alle andre spill.. og cpu tempen ligger på 30-40 grader ..

og siden det funker helt fint på Campaign og instant action synest jeg det er litt rart at det kræsjer i multiplayer. (jeg kan spille alle andre spill på mp)

vet at det er flere som har problemet.. har sjekket diverse DC forum, men også de får bare "reinstaler" respons.. noe som ikke funker.

Lenke til kommentar
ja.. som sagt.. hver gang jeg starter bf, kommer jeg  til loadingen.. og maskinen restartes..

problemet skjer med Desert combat 0.7 og bf 1.6

noen som vet om noen kur.. ?

eller årsaken til problemet ?

Hadde samma problem før!!

 

bare gjør dette:

åpne opp filen som heter VideoDefault.con i mappen BFV\mods\bfvietnam\settings\

 

der endrer du

renderer.allowAllRefreshRates 0

til

renderer.allowAllRefreshRates 1

 

Da skal det funke!! ;)

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...