Gå til innhold

Hvilket skjermkort

nor303

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser at I/O Shop reklamerer med disse to skjermkortene:

I/O Shop

I/O Shop

Hvilket av disse kortene burde jeg kjøpe og hvorfor? Har akkurat bygd ny amd 64 3000+maskin men mangler skjermkort. Har også prøvd å finne ut om 9800pro er på lager eller ikke, men klarer ikke å finne ut det heller.

Så også at en hadde kjøpt et skjermkort i utlandet, men fant ikke tilbake til det i forumet. Noen som har noen kjennskaper til utenlandske webshoper, og evnt. avgifter jeg må betale.

Nå skal sant sies at jeg bor i Asker så det hadde vært meget gunstig å handle hos I/O Shop, så kunne jeg kanskje fått det imorgen. Hvis noen synes dette er bra tilbud?

Eller hva med denne:Powercolor 9600xt

Endret av nor303
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at jeg fikk tilbud på et powercolor 9800pro til 1700,- men har hørt mye rart om dette kortet også særlig med vifta og tv ut utgangen.

Noen som har noe syn på om dette er bra kort i forhold til disse andre?

Skrevet

9800 Pro er et av de raskeste skjermkortene på markede i dag. Du sa du kunne få det for 1700 kr det er driiiittttt Biiillllligg.. Kjøp det tvert.

Skrevet

tre ting :

* Powercolor har tatt affær pga dårlig vifteløsning --> nye "fiksa" kort har kommet (så det her på forumet for et par uker siden), og er du heldig så er det de nye I/O har

* Hvis du vurderer Radeon 9600 XT, bare for informasjonen sin skyld, FX 5700 ultra er mellomklassens raskeste kort

* Webshoper i utlandet --> man må betale fortollingsgebyr, så hvis du skal kjøpe noe så blir det ikke billigere uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...