Gå til innhold

Eget forum for e700!


lkm1989

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å føle at dette er et "katta i sekken" kjøp!!

 

1: Super teit batteriladingsystem (har allerde mista den plastsaken som skal dekke hullet på mobilen) argh!

2: Ikke egne bilder på vennen mine

3: Ikke blåtann

 

 

For meg virker det som om samsung bare lokker med utseende på denne....

 

Her lukter det retur

Lenke til kommentar
Begynner å føle at dette er et "katta i sekken" kjøp!!

 

1: Super teit batteriladingsystem (har allerde mista den plastsaken som skal dekke hullet på mobilen) argh!

2: Ikke egne bilder på vennen mine

3: Ikke blåtann

 

 

For meg virker det som om samsung bare lokker med utseende på denne....

 

Her lukter det retur

Den plasttappen er lett å miste ja. Men det er jo mange andre mobiler som ikke har noen beskyttelse heller....

 

Når det gjelder de to andre punktene er det vel sånt man bør finne ut FØR man kjøper en mobil.

Lenke til kommentar
Telenor? Her står det mms instillinger for telenor. Netcom eller andre er ikke sikker..... Du får også instillinger for gprs. Du kan bare ha de teite bildene som personlig bilde! :roll:

ser ut som om de som testet E700 på amobil har funnet ut noe annet enn deg! sjekk her:

 

"Til tross for at E700 på ingen måte er noen profftelefon har den enkelte nyttefunksjoner å by på. Telefonboken imponerer med sin kapasitet på hele 1000 kontakter, som er svært bra, og støtter dessuten også flere nummer, samt andre detaljer som e-post, arbeids-nummer, fax og hjem-nummer. Man kan også legge til egendefinerte melodier til hver kontakt og et personlig bilde."

 

men jeg kan ikke telefonen, så jeg vet ikke hvordan...

Lenke til kommentar

vær så snill lkm1989, greit nok at du vil ha mange brukere på forumet ditt, men det er tragisk å holde på å snikreklamere overalt.

 

oivind_dahle: Samsung telefoner er voldsomt tungvinte å venne seg til, men de er geniale etterhvert. Sant nok så er det ikke bluetooth osv. på E700, men bruker du seriøst slikt noengang?

Jeg kjøpte S300 i godt håp om at det gikk an å flashe Firmware når S300M kom, slik at jeg også kunne sende MMS, men den gang ei, samsung vil ha meg til å kjøpe en helt identisk telefon, kun med en ekstra MMS meny istedenfor, dette kaller jeg elendig kundesupport, jeg kan ikke skjønne at MMS skal være en Hardware ting.

Sony Ericsson lot deg oppgradere T68->T68i, men ikke nok med det, de betalte faktisk butikken som gjorde oppgraderingen for deg også...

 

Men uansett, min neste telefon blir trolig en samsung (hvis ikke ting skjer på markedet snart da)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

La til en kamerat med navet Øystein i telefonboka. Kontakten legger seg til midt på telefonbok lista, altså etter kontakter med forbokstaven O!! Hva ******!? Hvor er logikken? Den skal jo være en av de siste.. Utrolig irriterende *Hjelp* :scared:

Endret av supah
Lenke til kommentar
Telenor? Her står det mms instillinger for telenor. Netcom eller andre er ikke sikker..... Du får også instillinger for gprs. Du kan bare ha de teite bildene som personlig bilde! :roll:

ser ut som om de som testet E700 på amobil har funnet ut noe annet enn deg! sjekk her:

 

"Til tross for at E700 på ingen måte er noen profftelefon har den enkelte nyttefunksjoner å by på. Telefonboken imponerer med sin kapasitet på hele 1000 kontakter, som er svært bra, og støtter dessuten også flere nummer, samt andre detaljer som e-post, arbeids-nummer, fax og hjem-nummer. Man kan også legge til egendefinerte melodier til hver kontakt og et personlig bilde."

 

men jeg kan ikke telefonen, så jeg vet ikke hvordan...

Personlig bilde for dem, er at du kan legge til små stygge ikoner. Har e700 selv, og det er ingen mulighet for å legge til et bilde man har tatt selv... ikke mms heller!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...