Gå til innhold

Røverkjøp?


drno21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke noe røverkjøp, 3700 kroner :scared: Du har følgende alternativer: 1. Kjøp PowerColor 9800 XT istedenfor (billigere enn Hercules)

2. Kjøp enten Sapphire eller PowerColor 9800 Pro til ca 2000 og flash/klokk det til et XT. Da har du spart ca 1700 kroner ;) Jeg ville gått for sistnevnte, men hvis du ikke er komfortabel med flashing/klokking eller har aldri gjort det før, anbefaler jeg deg å kjøpe PowerColor eller Sapphire 9800 Pro ;)

Lenke til kommentar
Dette er ikke noe røverkjøp, 3700 kroner :scared: Du har følgende alternativer: 1. Kjøp PowerColor 9800 XT istedenfor (billigere enn Hercules)

2. Kjøp enten Sapphire eller PowerColor 9800 Pro til ca 2000 og flash/klokk det til et XT. Da har du spart ca 1700 kroner ;) Jeg ville gått for sistnevnte, men hvis du ikke er komfortabel med flashing/klokking eller har aldri gjort det før, anbefaler jeg deg å kjøpe PowerColor eller Sapphire 9800 Pro ;)

det 2. valget ditt. Du har jo fortsatt ikke et XT bare fordi du OC'er det. Du mangler også 128mb ram. Riktignok er det bedre å kjøpe et 9800pro siden pci express er like rundt hjørnet!

 

Men skal du kjøpe ville jeg kjøpt Hercules pga. bedre vifteløsninger enn PowerColor(?) ;) Asus sitt er også meget bra (bundle) :roll:

Lenke til kommentar
samme kortet koster 3500 på elkjøp!!

 

De har faktisk ganske bra priser på skjermkort.. hvertfall noen av de!

 

Tror jeg skal kjøpe meg ett 5200 der, pga ødelagt gf2pro!

Også kan jeg jo bytte den ut når prisene senkes ved introduksjon av pci express..

Det er et 9800Pro kort med 128 MB RAM, dette får du for i underkant av 1900,- på webshop'er for tida.

 

Er uenig med at de har bra priser på skjermkort

Lenke til kommentar
Men når PCI-ekspress kommer så daler sikkert skjermkort prisene noe!

Helt riktig, prisen på AGP kort kommer til å gå ganske drastisk ned når PCI Expree gjør sitt inntog ;)

Japp, restlagere kommer til å bli solgt ut til redusert pris, og det er det.

 

Priser vil aldri synke, synke og synke..kort vil forsvinne ut av markedet og bli erstattet av nye. De nye kortene til ATi skal produseres både som PCI-X og AGP. Regner med det samme gjelder nVidia. Så at gamle AGP-kort bare blir igjen for å bli solgt billig tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...