eirik_14 Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hey jeg har kjøp en paackard bell easy note med en amd 2400+ men jeg lurer på om sis 740 er et bra skjermkort Siter Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 uh det var ikke engang bra da det kom ut....... Siter Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 uh det var ikke engang bra da det kom ut....... morsomt innlegg.... Kan du ikke bytte kort da? Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hva har dette med overklokking å gjøre. Er du ute etter anbefaling til skjermkort eller hvorvidt ditt kort er bra henvender du deg til Skjermer-Skjermkort seksjonen Siter Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hey jeg har kjøp en paackard bell easy note med en amd 2400+ men jeg lurer på om sis 740 er et bra skjermkort Jeg har et SiS 630 på laptopen min, og det suger golfballer gjennom en hageslange! Det er kapabelt til å crashe de aller fleste (om ikke alle) overklokkingsprogrammer, og med en PIII 1 GHz og 2x256 MB 133MHz RAM (og 32 MB på skjermkortet) har jeg greid å presse hele greia opp i hele 386 poeng i 3Dmark01se... For the love of Cod, STYR UNNA! This madness must END! Siter Lenke til kommentar
eirik_14 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 hvordan overkokker man sis 740 da??? Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 hvordan overkokker man sis 740 da??? Det er egentlig ikke noen vits, det er så dårlig skjermkort at du vil ikke merke noen forskjell Siter Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 hvordan overkokker man sis 740 da??? Med min utrolig snodige teft vil jeg kunne gjette på ikke! Du har en ferdigmaskin fra en stor pc-produsent, og stort sett ... INGENTING fra disse kan klokkes. Dessuten er nok skjermkontrolleren din integrert i chipsettet (hovedkortet), så det går nok helt sikkert ikke an å klokke den noe videre. Sorry, men sånn er det nå. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.