Gå til innhold

Oppstartsproblem med Shuttle SN45G


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en SN45G, men når jeg setter inn mitt Hercules 9800SE AIW så klarer tydeligvis ikke strømforsyningen å levere nok strøm til det.

Vet noen om det er mulig å sette maskinen opp slik at den etter oppstart venter litt med å levere strøm til skjermkortet? Eller må jeg kjøpe 250W forsyningen til shuttle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat kjøpt meg en SN45G, men når jeg setter inn mitt Hercules 9800SE AIW så klarer tydeligvis ikke strømforsyningen å levere nok strøm til det.

Vet noen om det er mulig å sette maskinen opp slik at den etter oppstart venter litt med å levere strøm til skjermkortet? Eller må jeg kjøpe 250W forsyningen til shuttle.

Samme skjedde med min maskin.. Det var en Enhance PSU og de er noe av det største dritet jeg har opplevd. Har en SN41g2 med Achme PSU og den klarer seg fint uansett hva jeg kobler på den.. Så lever den tilbake.. Du har rett på ny. Du skal høre en svak tikkelyd ifra PSU`en. Dette er pga at overstrømsvernet trer inn.

 

EDIT: laget en annen tråd om emnet her

 

Kjenner mange som har gode erfaringer med Achme PSU ,men ingen som har gode erfaringer med Enhance. Dog så har jeg ikke vært i kontakt med så mange som har Enhance heller.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...