Theo343 Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har skjønt at jeg har tabbet meg ut litt på minnevalg nesten uansett hvilken plattform jeg velger, hvis jeg ønsker å OC litt. Da dette er CH-5 minne etc. Jeg har lest en del forslag og minneguiden til Snekkern, men vil uansett spørre så jeg ikke gjør samme tabben en gang til. Jeg vet også at både CPU og HK avgjør hvilket minne som er best. Derfor måtte jeg i dette tilfellet valgt et HK som tilfredstilte mine behov og samtidig funket bra med Corsair, noe jeg sikret meg på i forkant uansett hvilke CPU jeg skulle bruke! Men hva er den generellt beste anbefalningen for A64 og Div. P4? Skal prøve å kvitte meg med mitt minne nå og kjøpe nytt og vil da være sikker på at jeg gjør et godt valg når jeg først putter 2-3000 i et minnevalg. Siter Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hviss du skal ha A64 så gå for Gigabyte altså det uten nforce 3 og kjøp Kingston Hyper X pc3500 minne..... de passer til det hovedkortet i... Siter Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hva er galt med Corsair TWINX1024-3200LL ? Er dette til et A64 system eller P4 ? Den ramen er jo kvalitetsram men det er kansje klokking du tenker på? Da må du ha noe annet... offtopic: skal du selge den ramen du klager på send en personelig melding (jeg kan være interresert) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.