Gå til innhold

6230 brukerhåndbok!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer nok ikke, men kanskje mest kombatibel da. Kanskje telefonene bgeynner å bli litt ustabil med 720mb inne på telefonen. Og så lenge den ikke har ikke symbian trenger den heller ikke så mye mer plass. Det blir eventuellt bare noen få spill og mp3 og bilder..

 

Men det store spørsmålet er: NÅR KOMMER DEN?

Lenke til kommentar

Jaoo... sant nok. Komplett har endret antatt-datoen til 5. mars, men det kan jo være fordi de har fått inn såpass mange bestillinger at første forsendelsen blir sendt ut med en gang. MPX har satt datoen til 1.mars såvidt jeg husker, mens flere andre webshoper fortsatt opererer med 27. og 29. feb som antatte datoer. Blir spennende å se!

 

Håper det fungerer med mer enn 256mb MMC-kort, for jeg har bestilt meg et på 512mb...

Lenke til kommentar
Kan gi dere et løfte på at den telefon ligger i lomma mi den 15.mars, og kanskje mye før det å. Den kommer nok garanteri i begynnelsen av mars.

Det er ikke så interesant for meg når telefonen ligger i DIN lomme, heller i MIN! :p

Vi får håpe det ikke blir sånn at releasedatoen blir satt seinere og seinere og seinere etter som tiden går... Har hørt noen si at den ikke vil komme før i april, men det var ingen sikker kilde. Jeg vil ha 6230, helst nå!

Lenke til kommentar

Absolutt lovende telefon.

Endelig har Nokia tatt til vettet og implementert funksjoner som Bluetooth, MMC-slot og i tilleg har de klart å få med mp3-spiller inn i Series 40-telefonene sine!

 

Gratulerer til NOKIA!!!!!!!

 

Denne telefonen SKAL jeg ha!! :D

Lenke til kommentar
Absolutt lovende telefon.

Endelig har Nokia tatt til vettet og implementert funksjoner som Bluetooth, MMC-slot og i tilleg har de klart å få med mp3-spiller inn i Series 40-telefonene sine!

 

Gratulerer til NOKIA!!!!!!!

 

Denne telefonen SKAL jeg ha!! :D

Jeg er absulut helt enig med dai_ca, de har fått presset så mange funksjoner inni

den lille boksen!! :thumbs:

De kunne ha fått med et par ting til men den duger i lange tider!!! :D

Endret av Karate kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...