Gå til innhold

Sjekke flere pop-kontoer online


Moskus

Anbefalte innlegg

Dette forumet er kanskje ikke det mest relevante å spørre i, men jeg fant ingen bedre heller.

 

Jeg har 6 e-mail pop kontoer som jeg sjekker regelmessig. Finnes det en internett-side hvor jeg kan taste inn alle pop-adressene og tilhørende brukernavn/passord, for siden å sjekke mailen min der? Gratis er en fordel...

 

Telenor Mobil har denne muligheten, men da bare på 3 pop-kontoer. Samtidig som det ikke er mulig å sortere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet dessverre ikke om noen spesifikk side som har denne muligheten, men jeg vet at SquirrelMail har mulighet for å hente e-post fra så mange POP3-servere du vil, og kan også lagre e-postene i forskjellige mapper. Dette krever da at du enten setter opp SquirrelMail selv et sted, eller finner noen som er hyggelige nok til å gi deg en konto.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
i outlook: tools-accounts-add

 

da henter den ned data for alle sammen etterhverandre når du trykker på send/receive.

Noe av poenget er at jeg vil sjekke alle kontoene mine samtidig uten å bruke Outlook (som jeg gjør på kontoret). Det hadde vært hending når man var ute på farten med laptopen. :)

Lenke til kommentar

runbox.com bruker jeg, og der kan jeg legge inn flere kontoer.

de støtter også å hente fra enkelte webmailer, som hotmail og yahoo.

 

de har et veldig greit brukergrensesnitt på web, og en veldig lett version på web, og på wap, samt vanlig pop og imap-støtte, og supporten er bra.

de har også mulighet for å lagre dokumenter og andre ting, med tett integrasjon mot epostvedlegg og andre veien.

 

det koster litt penger, men man får tjeneste etter hva man betaler.

ikke noe spam og virus (de har virusfilter og spamfilter),

ikke noe reklame

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...