Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Er det ikke slik at man stiller timingen da? Og det gjøres i bios? Jeg har ikke noen slike innstilliger der.
Mushaboom Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Still opp FSB så kjører du RAMen på en høyere frekvens.
Slednecks Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Se i bios etter instillingene... d burde være lave...
OlaTK Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Synes ikke dette akurat var noen gode svar. Det er vel 4 løatecy siffer, disse finner du under "advanced chipset features" i BIOS. De skal være så lave som mulig, men du må ikke gå for fort fram. Det er det første sifferet som har størst innflytelse på prestasjonene.
Mushaboom Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Synes ikke dette akurat var noen gode svar. Det er vel 4 løatecy siffer, disse finner du under "advanced chipset features" i BIOS. De skal være så lave som mulig, men du må ikke gå for fort fram. Det er det første sifferet som har størst innflytelse på prestasjonene. Så mitt svar var ikke et svar på hvordan man kan klokke RAM?
Axentrix Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Still på prossesorens FSB, og still inn ram-klokkings ratio`en..
OlaTK Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Synes ikke dette akurat var noen gode svar. Det er vel 4 løatecy siffer, disse finner du under "advanced chipset features" i BIOS. De skal være så lave som mulig, men du må ikke gå for fort fram. Det er det første sifferet som har størst innflytelse på prestasjonene. Så mitt svar var ikke et svar på hvordan man kan klokke RAM? Jo det var det, men det står jo ikke noe om hvor du finner det eller noen ting. Det kan jo være ganske vanskelig å finne fram til Diverse i BIOS da. Jeg er ingen overklokkingsekspert, og hadde jeg visst litt mindre en jeg gjør så hadde jeg ikke skjønt noe av det du sier der.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Takker for svar. Skjønte hva dere mente og prøvde litt men kom ikke så langt, har ikke noe spes. bra ram....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå