Gå til innhold

Èn hund - ett oppdrag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Når jeg scroller får jeg ondt i øya pga bakgrunnen flasher noe veldig.
  • Herlig mouseover på "latest games" :thumbup:
  • Snæxen logo, selv om den var litt jagga.
  • Teksten helt, helt i bunn burde vært midtstilt
  • Generelt sett fikk jeg et litt "rotete" intrykk, og grafikken var ikke helt topp overalt

Stå på! :thumbup:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

  • Mulig det bare var tilfeldig, men sitter på ISDN-linje og måtte nesten barbere vekk skjegget som jeg fikk når jeg ventet på at siden skulle lastes opp.
  • Litt artig side, men savner litt opprydding. Det blir litt som å ta turen innom Godisland i Sverige og ikke helt vet hvor du skal fokusere øynene på først.
  • Likte ikke de pilene til venstre på siden, hvor "Stem" og "Alltid moro" dukket opp. Morsom effekt, men bruk effekten på noe annet.
  • "Også på armatua.com: Timothy Dahle-bilde og TV2-stripe"; trenger vel ikke å oppta plass på en hovedside? Greit hvis det er en nyhet, men ser ut som noe som skal stå der.
  • Får scroll på 1280x960, ikke mye, men nok til å ødelegge inntrykket litt.

Ellers en morsom side, som du bør fortsette med.

 

Terningkast 4 :thumbup:

 

Til Pålekatten. Greit *notere*. :p:laugh:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Takk for meget gode innspill! Nå har jeg fryst bakgrunnen og gjort forsiden mindre og smidigere. All unødvendig informasjon og plasskrevende elementer er blitt flyttet på. Problemer som hodepine og scrolling skal nå være redusert - hehe...

 

Det at siden blir sammenlignet med en godtebutikk, tar jeg bare som et komplement - poenget var å lage nettsted som skiller seg litt ut av det vanlige og kjedelige. Husk: Det er jo BarE TullbalL :laugh:

 

- a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...