TITANKIM Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Hallo! Eg har tenkt å kjøpa nytt Hovedkortet fra Abit KG7 til Abit KD7A, og eg lurer på ein ting: Må ein innstalera Microsoft XP-en på nytt eller er det bare til å festa til alt og fortsetta som før? ##Topic endret en tanke av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 23. februar 2004 av Blib Siter Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Du må nok installere windows på nytt, ja. Siter Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Er det samme chipset: prøv (funket ganske bra da jeg byttet fra msi til NF7-S v2.0, begge nforce2) Er det ikke: prøv først, reinstaller hvis til hælvete Dette er mine erfaringer, i hvert fall! Siter Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Enig med "baronKanon" - prøv først uten å reinstallere OS. Siter Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Nei... bare bytte Hk ikke laste windows men hvis du bytte harddisk må du det ja Siter Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Men dette bilden i avatar av TITANKIM er lov? Siter Lenke til kommentar
TITANKIM Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Takker masse for svara! men eg ombestemte meg om hovedkortet, og no sitter eg her og venter på Abit NF7- s V2.0 Gler meg som ein hund Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.