Gå til innhold

Ideèr ?


Anbefalte innlegg

Please, noen må hjelpe mg, jeg vil gjerne skjære ut et MØNSTER, eller en LOGO i front =D FLammer, etc, men siden jeg ikke er en kløpper i photshop vil jeg gjerne at noen som er gode til og lage "logoer" eller "mønster" jeg kan bruke foran på mitt Aopen hq08..

 

MAX størrelse = 15x15 (cm) .. ok ? ;)

 

.. Btw, noen som har en logo som passer for nicket mitt ? :roll:

 

 

Edit, en leif !

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

derfor jeg har gjort det jeg har gjort med mitt ;)

Pent.... Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips dor deg. men eg har jo komt m ider til deg da. men tilbake til det. skjære ut flamme mønster i siden. legge pleksi bak med PYNTELISTER og til slutt putte litt jalla jalla inni.

Lenke til kommentar

derfor jeg har gjort det jeg har gjort med mitt ;)

Pent.... Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips dor deg. men eg har jo komt m ider til deg da. men tilbake til det. skjære ut flamme mønster i siden. legge pleksi bak med PYNTELISTER og til slutt putte litt jalla jalla inni.

Har skjært ut i sidene alt, og har lagt inn hardware.. Jeg skal nå bare "mekke" vekk den stygge lille dingsen i front, hvor det skal være et klistremerke.. over DEr skal jeg lage noe.. MEn vet ikke hva.. dERfoR jeg spør dere. :dribble:

Lenke til kommentar
*host* lik min ide *host*

Synes det kan bli fint jeg ;) Et glefsende kabinett .... ok ALL ÆRE TIL tep0sen for tips ;P

:angry: Okey Sc0ot. nå blei eg sinna her. Såg du ka eg skreiv?

Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips for deg
Det skreiv eg av ein spesiel grunn. nemlig at folk ikkje skulle sjele iden min. kossen kunne du Sc0ot :scared::cry::scared:
Lenke til kommentar
*host* lik min ide *host*

Synes det kan bli fint jeg ;) Et glefsende kabinett .... ok ALL ÆRE TIL tep0sen for tips ;P

:angry: Okey Sc0ot. nå blei eg sinna her. Såg du ka eg skreiv?

Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips for deg
Det skreiv eg av ein spesiel grunn. nemlig at folk ikkje skulle sjele iden min. kossen kunne du Sc0ot :scared::cry::scared:

.. ojj.. Den posten så jeg ikke før nå.. Men uansett, jeg skal ikke ha den ved CD-ROM'ene.. og jeg skakke ha djevel hode, skal ha non Tenner ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...