Jump to content
Sign in to follow this  
scoot

Ideèr ?

Recommended Posts

Har nå lekt meg med mitt Aopen HQ08.. Lakka det sølv og svart.. FOrresten, se selv: Mitt Tower.. Men jeg er nå gått tom for ideer.. heelt tom.. Ja, jeg vet, grått og kjedelig, jeg liker det.. men jeg må få noe mer ut av det.. Ideèr?

.. Ja, jeg vet, grått og kjedelig, jeg liker det.. men jeg må få noe mer ut av det..

Hvis du liker det er det ikke nødvendig å gjøre noe med det. Hvis du liker det "grått og kjedelig" bør du ikke gjøre noe med det. ..eller..du kan jo gjøre det gråere. Grå lakk?

..  Ja, jeg vet, grått og kjedelig, jeg liker det.. men jeg må få noe mer ut av det..

Hvis du liker det er det ikke nødvendig å gjøre noe med det. Hvis du liker det "grått og kjedelig" bør du ikke gjøre noe med det. ..eller..du kan jo gjøre det gråere. Grå lakk?

hehe.. Tenkte mer i "Jalla" siden.. Men er ikke sikker.. Liksom, hadde vært kult og lage et hull i front der jeg brukte netting, laga et rør til UV vifta, satt inn mer kathoder.. etc etc.. VIl Gjøre meeer :D

bassrør og 120mm i front? som meg?  :D

... URL kjære ballemann ;P

til mitt bildet mener du? jeg sitter på et mørkt LAN nå så det blir ikke noe bildet på deg før på tirsdag, pluss at jeg bare har webcam.

Balle

bassrør og 120mm i front? som meg?  :D

... URL kjære ballemann ;P

til mitt bildet mener du? jeg sitter på et mørkt LAN nå så det blir ikke noe bildet på deg før på tirsdag, pluss at jeg bare har webcam.

Balle

ok, men jeg trur jeg skal flytte 80 mm UV vifta mi fram, dvs, skjærer ut 15x15cm setter i plexi, mekker en "bakgrunn" av en isboks, smeller inn en 10 CM UV lys, smeller i SOund Control, og vips, jeg er i gang, .. jo forresten, skal ha meg Tusj penn.. UV!! :D . lurer på om det blir bra.. synes deere ? :roll:

du kan jo legge speil i bånn av tårnet!? :yes:

Enkelt, billig og fett hvis du legger litt flid i det..

Legger du xtra katoder her og der, med speil i nærheten, får du en enkel sak som ser bra ut... Men du er avhengig av filter på alle viftene, støv i maskinen vises noe helt for j****g med speil...!! :mad:

Svarte (fargen er en smakssak, men siden lakkjobben din er svart og sølv, så...) slimlongs er fin-fine til filter..

Bare et par tanker...

Etter mi meining så er det mest fornuftige å gjere med et Aopen HQ08:

Ta ut all hardware, fylle det opp med eksplosiver, bære det til en sikker plass og sprenge det.

Eg har et sånt kabinett og det er det verste eg noken gong har kjøpt til pcen min.

Fysja meg for et skrot..

Men dette er sjølsagt mi personlige meining

Edited by TonyMontana

Ta ut all hardware, fylle det opp med eksplosiver, bære det til en sikker plass og sprenge det.

Eg har et sånt kabinett og det er det verste eg noken gong har kjøpt til pcen min.

Fysja meg for et skrot..

hm... .. Hører ikke den kommentaren hjemme på: Off Topic - Søppel ? .. Jeg ville ikke regnet det som en ìde heller !

Edited by Sc0oT

Hva med å putte en rotte inn i kabinettet? Kan også feste et webcam der inne og streame rotta 24/7 online. :thumbs:

Ja! Så kan du feste en dynamo til løperhjulet, som gir strøm til en UV-diode eller to, sånn at rotten blir brun! :p

Fysja meg for et skrot..

Ja HQ08 e shtøgt. men absolut praktisk, billig og ikke minst en modde utfordring. jeg angrer ikkje på mitt kjøp :ermm:

jeg er enig, så vi er oppe i 3 :)

å modde ett fabrikkpent kabinett har jo ingenting for seg :roll:

eneste jeg ikke liker med hq'en er den designstreken i front (på siden)

derfor jeg har gjort det jeg har gjort med mitt ;)