Gå til innhold

Sjekker diskettstasjonen hele tiden....


haackon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Jeg har fått en irriterende problem...

 

Når jeg spiller, eller gjør andre tunge jobber som f. eks. søke etter en fil eller scanner hardisken, eller spiller spill osv., så begynner diskettstasjonen å sjekke etter diskett.

 

Dette skjer på de aller fleste sånne jobber jeg gjør.

 

Dette har aldri skjedd før, det begynte idag, etter at jeg har ryddet litt i hardisken. Men når jeg ryddet i hardisken, så gjorde jeg ikke noe annet enn å rydde i My Shared Folder, og avinstallerte blandt annet programmer som FrontPage og Office XP. Men det er ikke jobber som lager slike feil??

 

Det er meget irriterende å høre den lyden hele tiden jeg spiller, fordi diskettstasjonen er litt gammel og lager lyd når den ikke inneholder diskett.

 

Hva tror dere kan være feilen??

 

Hva kan jeg gjøre for å bedre det???

 

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan være AV din som sjekker for virus, og du har satt den slik at den scanner i bakgrunnen hele tiden og inkluderer floppy.

Hele tiden mens jeg er på dataen???

 

 

Næææ, tviler på det...

Jo det kan faktisk være mulig... Man får virusprogramm som scanner pcen automatisk åsså... men siden virusprogram bruker mye av minne på pcen, gjør den ikke det så ofte som å sjekke diskettstasjonen din

Lenke til kommentar
Det kan være AV din som sjekker for virus, og du har satt den slik at den scanner i bakgrunnen hele tiden og inkluderer floppy.

Hele tiden mens jeg er på dataen???

 

 

Næææ, tviler på det...

Jo det kan faktisk være mulig... Man får virusprogramm som scanner pcen automatisk åsså... men siden virusprogram bruker mye av minne på pcen, gjør den ikke det så ofte som å sjekke diskettstasjonen din

Hm... nå har greia sluttet med tullet sitt.

 

Takker for alle svar...

Lenke til kommentar