The_evil_blue_toad Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Har nå reinstallert windows. Og nå kan jeg ikke få lagt inn igjen mitt Nvidia Gforce FX 5600 kort. Jeg finner det rett og slett ikke i enhetsbehandling. Og når jeg søker får jeg kun opp ATI kort. Hvordan får jeg det til? Siter Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 har du prøvd å bare kjøre detonator driverne og så se hva som skjer? Siter Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 har du prøvd å bare kjøre detonator driverne og så se hva som skjer? Detonator? Hvordan? Siter Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Detonator er driver til skjermkortet ditt. Hvis du ikke har de, kan de lastes HER Når du får tak i driverene, dobbelklikker du på setup filen. Siter Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Nei. Har nå lagt inn Detonator, men ingenting skjer. Kjører fremdeles med ett stakkars VGA kort som får Hardware sine sider til å hakke. Finner rett og slett ikke kortet i enhetsbehandling, selv når jeg bruker detonator som driver for å søke... Siter Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Er du sikker på at du har et gforce kort da?.. Siden du fant et ATI kort så kan du jo prøve og legge inn ATI drivere. Prøv og legge inn DISSE driverene Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.