cc Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Skal bestille den nye cpu'en nå, en A64 3200+. Ser at flere av webshopene har både tray og boxed versjon - hva bør man gå for? Jeg tenker som så at en boxed er pålitelig og sikkert godt testet, mens man bør kunne få ned både støy og temp. litt med en dyrere, egenkjøpt blokk+vifte-kombo... Hva tror dere er greia generelt, og hva er greia i dette tilfellet?
Joakim87 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 hei skal du klokke er ikke boxed viften noe og satse på, men skal du ikke klokke funker denne helt fint, jeg har selv boxed vifte på min 2800+(barton) og den er aldri over 45 grader..
PureTamil Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Boxed betyr ikke noe annet enn at det følger med en vifte med kjølepasta på. Like greit å kjøpe en kjøler + pasta selv.
gik Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Tray er som det samme som bulk, men boxed har innebygget vifte etter det jeg har forstått, så det er bare en vurderingssak i forhold til pris...
fAight Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 BOXED vifter er helt kurante de, men som sagt KAN de støye mer. Mange som har klart å overklokke bra selv med BOXED vifter. Uansett så får man det man betaler. Kjøper du en dyrere kjølesystem i stedet, vil den gjerne være bedre..
Ceaucescu Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 BOXED vifter er ofte ikke noe å skryte av. Kjøp bulk (tray) og en annen vifte. Thermaltake har god kvalitet på viftene sine.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 BOXED vifta på AMD 64 er veldig bra.
cc Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Kom på at jeg siden jeg heller mot å bruke vannkjøling, så da blir det vel rimelig dumt å kjøpe boxed, eller løs vifte i det hele tatt Greit å få oppklaring i det uansett - takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå