Whiteshit Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Det som overraska meg litt, er at om du tviler på teksten, og teksten står i cd"blokka", koffor har du då ikkje lest den? Eller er eg heilt på viddene her?
Manx Skrevet 24. april 2004 Forfatter Skrevet 24. april 2004 Jeg får qoute meg selv... I teksten som følger med så står det HE Siden du ikke fikk med deg det så tviler jeg litt om du har lest alt som står i denne posten. Det startet med at jeg fikk x antall pm om at jeg hadde skrevet feil, siden jeg skrev he og ikke you. Og jeg gidder ikke å skrive hele forklaringen om igjen. Det er så og si å bare lese fra første posten.
Whiteshit Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Jeg får qoute meg selv... I teksten som følger med så står det HE Siden du ikke fikk med deg det så tviler jeg litt om du har lest alt som står i denne posten. Det startet med at jeg fikk x antall pm om at jeg hadde skrevet feil, siden jeg skrev he og ikke you. Og jeg gidder ikke å skrive hele forklaringen om igjen. Det er så og si å bare lese fra første posten. Beklager det har gått meg hus forbi...men las igjennom heile tråden.. *mumle noke om en dårlig dyslektisk unnskyldning*
Zyrex_ Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 (endret) "Take a look to the sky just before you die It is the last time he will" Hører det veldig godt på live shit hvis du har den Edit: Har dere Cunning Stunts DVDen så sett på teksting og se hva som står Fremdeles ikke overbevist kan jeg kotakte representanter for metallica og bevise dette Endret 24. april 2004 av Zyrex_
Manx Skrevet 24. april 2004 Forfatter Skrevet 24. april 2004 Har alle dvd'er som tallica har gitt ut Så det vet jeg.
Zyrex_ Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Ops. stod you på cunning stunts. Får vel trekke det argumentet da Er uansett he
jonpet55 Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 (endret) Take a look to the sky just before you die, it's the last time he will høres jo ut som det var en liten 3. klassing som ikke kan ordentlig engelsk enda. Tja, hørte på sangen nå, og de sier he 100% sikkert. Men om de høres ut som 3. klassinger som ikke kan ordentlig engelsk enda er jeg ikke så sikker på... Edit: Hørte et liveopptak som het Metallica live with Kid Rock & Sevendust. Der sa de "you" istedetfor "he"... Endret 25. april 2004 av jonpet55
Peterman Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 (endret) Nå har jeg hørt gjennom en god del liveopptak og botlegs. Jeg mener han synger begge deler, både he og you. På følgende opptakene mener jeg han synger: "take a look to the sky just before you die, it's the last time you will" Cape Girardeau, MO '86 Damaged justice Dying time is here Live At The Fillmore....(2003-05-22) Argentinian Garage På de resterende opptakene mener jeg han synger "...it's the last time he will" Fan club 2001 Live at Roskilde on P3 2003-06-26 Millenium Nights Satan sort them Soul, South Korea Oslo 1988 Live In Gothenburg Live shit Loaded (Oslo 96) Det kan godt være jeg tar feil, det er ofte veldig vanskelig å høre på liveopptak. Endret 25. april 2004 av Peterman
Jarmo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Han synger You! 6499505[/snapback] En Bump til av gamle tråder og den lille grafen til venstre kommer til vekse ! Denne var den 3. i løpet av en time.
Anbefalte innlegg