Gå til innhold

kabinettforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ska kjøpe mæ et nytt kabinett, men vet ikke hvordan. vet at kabimettet skal være svart, med ei glass ruta på sia. har dokker noen forslag?

Endret av Mr.Ueland
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
thermaltake Xaser 3! finnes i svart, s0lv og blA.

anbefales.. har det svarte, og det er i beste kvalitet! :)

uff hadde mange problemer med xaser 3 kabbiset. vekt ,viftene som følger med er ubrukelige og løsningene de hadde brukt var jo ''POLSKE'' :mad: spesielt det med hdd'ene

kjøpe lian-li pc71usb stor fornøyd :D har ikke hatt noen problemer med det helt perfekt :thumbs:

EDIT: lian-li er laget av aluminium 3 grader lavere med alu en med stål (koriger me hvis jeg tar feil) + at det er svart med et stort vindu hvis du vil ha

Endret av Ørjuz
Skrevet (endret)

LePont som de hadde på microplex før var veldig bra! Veit ikke hvor du får tak i dem lenger i sort men det er stilig i "champanje" også.

Har den sorte utgaven uten vinduer, og kan ikke annet en si meg meget godt fornøyd! Lav vekt og Kvalitet i toppklassen :thumbup:

(men det koster da :p )

Endret av Jerix
Skrevet
thermaltake Xaser 3! finnes i svart, s0lv og blA.

anbefales.. har det svarte, og det er i beste kvalitet!

veier ikke det rundt 20 kg?

mitt veier 4 :) digg med lett kabbis :p

Skrevet

Thermaltake forever :D

X3 er et veldig bra kabinett. Det er kansje litt tungt (produsert i tykt panzerstål). Så er det kansje et kabinett som ikke er så veldig bra til å "modde" selv.

Skrevet
http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB

Detta er et supert kabinett som matcher det du spør om.

Det har 3 vifter og blått lys i sidedøren og i front.

Dette er det beste kabinettet jeg har hatt! Ingen problemer med det! :D

Nettopp kjøpt det og blitt nyforelska eller?? Dette er vel 3.dje eller 4.de tråden du anbefaler det kabinettet. Kanskje prøve noen andre etterhvert også?

Kabinett å anbefale trådstarter? Tja har du mye penger, ville jeg nok som de andre sier gått for lian li... dog kanskje holdt meg til 6x serien hvis du ikke vil ha fulltower.

Skrevet

Eh.. er det noe galt med at Kabinettet er bra eller? Dessuten var det bare forslag så, jo ok jeg skal ikke bry meg omkritikk, bare si hva dere vil, det kan jo hende at noen andre som har det samme kabinettet har funnet noe feil med det så det er jo kjekt å vite :)

Skrevet
Eh.. er det noe galt med at Kabinettet er bra eller? Dessuten var det bare forslag så, jo ok jeg skal ikke bry meg omkritikk, bare si hva dere vil, det kan jo hende at noen andre som har det samme kabinettet har funnet noe feil med det så det er jo kjekt å vite :)

Hviken farge ser best ut i bruk? Litt vanskelig å si utfra bildene på microplex ;)

Skrevet

Jeg skal også kjøpe meg nytt kabinett. Og Kjell- virker veldig fornøyd med Raidmax kabinette.. + at det følger med 3 vifter, Blade vindu, og blåe leds på en av viftene.

får kun 495 kr

jeg synes det er billig for ett så tøfft kabinett.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Thermaltake Xaser 3 Kabinettet veier 8 kg hvis du kjøper det i Aluminium, eller "sølv" da....

kjøper ikke det blå eller liknende da det veier som nevnt over nesten 20 kg, eller 18 da for å være helt nøyaktig.

Thermaltake RULEZ :love::tease:

Skrevet

Raidmax suger, detter fra hverandre nesten. kjenner en som har det! han er ikke fornøyd :no:

Bygd av dårlig materiale og blir fort riper. men prisen på kabinettet sier seg jo selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...