Stig_W Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Dette spillet fikk overraskende god omtale på IGN, 8.5/10 og med konklusjonen "det nest beste James Bond spill så langt, kun overgått av Golden Eye som har fordelen ved å sette standarden". Link : http://cube.ign.com/articles/492/492792p4.html
Pastor Lorentzen Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Spillet virker overraskende bra, det lille jeg har spilt av det. Men jeg ser også at det fikk 5/10 i siste Edge, så vi får se.
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 5/10 i edge er ikke så ille da, tilsvarer sånn ca det samme som IGN folka ga det. Edge ratings er meget gode, hvor 5/10 rent faktisk betyr midt på treet. Husker at Edge ga Morrowind 6/10, da mente mange de var litt vel strenge. ....
TST Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Edge ratings er meget gode, hvor 5/10 rent faktisk betyr midt på treet. Bør det ikke alltid være slik da? Det er i hvert fall den filosofien Gamer.no baserer sin rating på.
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Edge ratings er meget gode, hvor 5/10 rent faktisk betyr midt på treet. Bør det ikke alltid være slik da? Det er i hvert fall den filosofien Gamer.no baserer sin rating på. Jepp, det er sånt det bør være, men jeg må få lov til å tilføye at jeg mener at Gamer er en tanke mer snille med sine karakterer enn Edge er. Edge kan til tider virke alt for strenge med sin karaktergivning, men det er sjeldent jeg ar vært ueninge med dem. Det eneste er at jeg mener fremdeles at de burde gitt Morrowind 7/10 i alle fall.
TST Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jepp, det er sånt det bør være, men jeg må få lov til å tilføye at jeg mener at Gamer er en tanke mer snille med sine karakterer enn Edge er. Okey, men det er en helt annen diskusjon som vi ikke trenger å ta her. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå