Telcontar Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article188052.ece Dette kan bli bra, regner med at Chess seriøse nok til å ikke drive en tullete butikk som Kvalito. Telcontar
Loomy Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Jaja... Chess virker som seriøse folk, så er det noen som kan få skikk på Kvalito så er det Chess (eller NGT men det blir jo en smakssak )
Kenny000 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Kunne tenke meg Chess-bredbånd bare fordi det er Chess..
mars001 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hvis det går i boks tror jeg de som var Kvalito kunder kommer til å få en helt annen hverdag, ihvertfall hvis de kjører i samme spor som de gjør når det gjelder mobil, billig, bra og er svært lette å ha med å gjøre.
okvangar Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Chess er et glimrende selskap som absolutt har bevist at de er en seriøs aktør på telefoni. Gode priser med skikkelig fakturering og med stadige forbedringer i både pris og tjenester (f.eks lavere priser på meldinger og faktura via e-mail). Om de klarer å følge opp dette med kvalito blir det absolutt bra. Skjønt, bedriftskulturen som var i kvalito har slått meg som noe "spesiell" så de skal få jobbe endel for å få ting bra.
ludomp3 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Ja det var gode nyheter. Er spent på hvordan det blir etterhvert, Kvalito har jo skrytt av nye hastigheter en stund, men det har fortsatt ikke dukket opp noe informasjon om dette. 4, 6 og 8 MBIT skal visstnok lanseres snart. Får håpe Chess klarer det ! Ludo
Goebbels Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 høres flott ut. bestilte meg nemlig kvalito for 10 dager siden, og så dystert på hele opplegget, særlig etter i går. men med chess som isp så kan det jo bli riktig så bra.
hhhmmm Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Ser ut til at MTULink endte med kundene til Kvalito istedet for Chess. http://mtulink.no/?child=38&cat=pressemelding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå