Gå til innhold

Problemer med å ta av deksler


Anbefalte innlegg

Heisann håper at noen av dere guruer der ute kan hjelpe meg litt her.. Og at dette er riktig sted å poste.

 

 

Jeg kjøpte for en tid tilbake en NEC ND2500A som var hvit, nå har det seg slik at resten av kabinettet er i en svart matt farge. Så jeg leste rundt her, hørte med venner og fagfolk.. Kjøpte meg matt svartlakkering og skulle til å begynne å lakkere, da jeg kom over problemet. Hvordan i huleste får jeg av front dekselet på DVD-romen? Jeg så at det på 4 forskjellige steder var sånne klipp-on fester, så jeg dytta disse ned med en skrutrekker og prøvde å dra av dekselet. _Men_ det satt som stein. Jeg forstod heller ikke hvordan jeg skulle ta av den delen som skytes ut m/eject knappen. Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann håper at noen av dere guruer der ute kan hjelpe meg litt her.. Og at dette er riktig sted å poste.

 

 

Jeg kjøpte for en tid tilbake en NEC ND2500A som var hvit, nå har det seg slik at resten av kabinettet er i en svart matt farge. Så jeg leste rundt her, hørte med venner og fagfolk.. Kjøpte meg matt svartlakkering og skulle til å begynne å lakkere, da jeg kom over problemet. Hvordan i huleste får jeg av front dekselet på DVD-romen? Jeg så at det på 4 forskjellige steder var sånne klipp-on fester, så jeg dytta disse ned med en skrutrekker og prøvde å dra av dekselet. _Men_ det satt som stein. Jeg forstod heller ikke hvordan jeg skulle ta av den delen som skytes ut m/eject knappen. Noen som har erfaring?

Det jeg gjorde; slo av pc'en med skuffen på drevet utløst. Løsnet så dekselet fra resten av spilleren, slidet dette ut til skoffen og teipet fast på baksiden. Maskerte så det som ikke skulle farges med maskeringstape og sprayet i vei. Løsnet så dekselet etterpå og festet det til spilleren, installerte den og trykket eject knapen igjen. Voila!

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...