Gå til innhold

Dyr Samsung 173P?


krislarsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor koster den 4500 kroner? Er det andre skjermer som har en pris som er mer på linje med prisen i utlandet enn det 173P har?

 

Husk på at vi typisk har høyere avgifter her, i form av merverdiavgift og miljøavgift. Ellers har krona sunket i verdi mot enkelte valutaer i løpet av det siste året.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Hvor koster den 4500 kroner? Er det andre skjermer som har en pris som er mer på linje med prisen i utlandet enn det 173P har?

 

Husk på at vi typisk har høyere avgifter her, i form av merverdiavgift og miljøavgift. Ellers har krona sunket i verdi mot enkelte valutaer i løpet av det siste året.

 

MVH Audun

Fant den på amazon.com til 649$, det er vel i underkant av 4500kr. Ser ikke noen grunn til at ikke den kan koste noe lignende i Norge, elektronikk er generelt bra priset her i forhold til mange andre land.

Lenke til kommentar
Er det ikke moms og slikt også da ?

Pluss Toll også.

toll? på import? nei er ikke det kunn mons,

 

 

alle tror at det er sånn UTROLIG masse styr med og ta inn ting til landet dette stemmer ikke alle ting du kjøper for over kr 200 må du betale mons på (gave over 1000 tror jeg)

 

er egene regler på en del ting feks bil

Lenke til kommentar
Er det ikke moms og slikt også da ?

Pluss Toll også.

toll? på import? nei er ikke det kunn mons,

 

 

alle tror at det er sånn UTROLIG masse styr med og ta inn ting til landet dette stemmer ikke alle ting du kjøper for over kr 200 må du betale mons på (gave over 1000 tror jeg)

 

er egene regler på en del ting feks bil

Ahh ok. Da skjønner jeg litt mer :)

Lenke til kommentar

jeg snakket med importøren av samsung norge i dag og spurte om 173t og 173p hadde samme panel: svaret jeg fikk var at det var det.

 

Kan hende de har feil her da. Jeg aner ikke. Dere kan kontakte smg i morgen. Har litt dårlig tid med å bli ferdig med del 2. For på fredag kommer final fantasy og er jeg ikke ferdig da, blir det lenge til den kommer:)

Lenke til kommentar

Falcon: det er ikke snakk om 193P og 193T, men 17" versjonene. 19"erne har veldig forskjellige panel, men det er ikke tilfelle med 17"erne.

 

Men å si at det er kun utseendet som er forskjellig stemmer ikke helt. 173P har både MagicTune og Natural Colour, som faktisk er to veldig kjekke funskjoner når man skal stille inn fargenivåer osv.

 

En annen ting, aluminiumsinnkapslingen er "the real thing", og ikke noen stygg plastikk.

 

Jeg har (som sagt ganske mange ganger tidligere) 173P selv, og utseendet er virkelig veldig pent. Veldig minimalistisk. Perlehvit plastikk, og børstet og polert aluminium er hva du kan vente deg hvis du bestiller en 173P.

Lenke til kommentar
Falcon: det er ikke snakk om 193P og 193T, men 17" versjonene.

OPS...Er litt for opptatt av 19" LCD om dagen fordi jeg skal bytte ut min 19" CRT og valget står mellom en Nec Multisync LCD1960NX og Samsung 193P.

 

Noen som har et bra forslag?

Blir ikke pixlene "strukket" mye på en standard 19tommer LCDskjerm? Jeg synes iallfall bildet blir veldig kornete. Oppløsningen er jo stort sett den samme på 17tommere og 19tommere, må eventuelt sitte langt fra en 19tommer. 1600x1200 hadde vært det ideelle ja! Dumt ikke skjermprodusentene tar til fornuft...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...