Zaitan Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Fikk ny PC for noen måneder siden, og opplever nå at den slår seg på av seg selv. Kan våkne midt på natta av at PC'en plutselig har slått seg på. Noen som har en god teori om hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Du har ikke Wake On Lan stående på da? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 du finner det i bois Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Kansje det spøker?! Har du sett åndenes makt? Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Installert Norton Ghost (got it??) HAHAHAHA!!! (Koser meg over hvor morsom jeg var nå nettopp) Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Installert Norton Ghost (got it??) HAHAHAHA!!! (Koser meg over hvor morsom jeg var nå nettopp) Haha, tok meg jaggu noen sekunder før jeg tok den Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 hadde samme problemet. skrudde av wake on lan og problemet var fikset. offtopic : Nå driver tven og skrur seg på nå jeg sover. ( og nei jeg ligger ikke på fjernkontrollen) hva kan dette være? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Tv'er kan også skru seg på selv. Som en vekkerklokke. Se i tv innstillingene dine Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 hadde samme problemet. skrudde av wake on lan og problemet var fikset. offtopic : Nå driver tven og skrur seg på nå jeg sover. ( og nei jeg ligger ikke på fjernkontrollen) hva kan dette være? spøkelse? Det er vel ikke noen som døde i det huset du bor i? Sånnt skjer hos oss også, når jeg våkner om morgenen er døra til kjøleskapet åpent, og noen ganger er støpselet dratt ut... skummelt Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Yeah.. dette er noe spooky shit. skal sjekke tven nå jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Som Ronin og åsmund sa så finner du flere innstillinger i BIOS. Wake On LAN, Wake On PME, Wake on modem ring. osv. det er ganske mange, ihvertfall på mitt hovedkort. slå av alle sammen så går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå