Gå til innhold

Topline AS


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Heisann.

 

Jeg har lest og sett at Topline AS har fått mye pepper. Jeg vurderer å handle litt der og lurer på erfaringer. Har de skjerpa seg i det siste, eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-18 03:12, lorderror skrev:


Jeg har lest og sett at Topline AS har fått mye pepper. Jeg vurderer å handle litt der og lurer på erfaringer. Har de skjerpa seg i det siste, eller ikke?



 

<vild spekulasjon>

Tviler på at de har skjerpa seg noe, men det bør være større mulighet for en grei handel utenom "rusha". Topline har flere ganger kommet med kjempetilbud som enormt mange har benytta seg av. Det er disse rusha som har skapt de største problemene og ventelistene.

 

</vild spekulasjon>

Lenke til kommentar

opplevde for mye arroganse der , dem løy flere ganger (på telefonen) om leveringsdato , enda æ ringte inn bestillingen og sjekket at dem hadde varen på lager..

 

tror dem generelt gir seg F. i kundebehandling , og er for arrogante til å forbedre seg..

 

anbefales bare hvis du har GOD tålmodighet , (venter gjerne opptil 2 uker ekstra)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg så hadde jeg handlet et annet sted. Holdt på kjøpe et grafikkort der en gang, men alle de negative erfaringene til brukerne av hardware.no gjorde at jeg handlet hos gode gamle komplett.no. Kostet meg noen kroner ekstra, men jeg setter stor pris på å få varen så fort så mulig.:cool:

Lenke til kommentar

Hvis man bor i Oslo/Akershus så er det jo greit å handle i butikken deres (ligger i Lillestrøm sentrum i nærheten av Sten&Strøm). Har selv gjort noen gunstige kjøp der. Men hvis man bor litt lenger unna har man jo et problem - ville vært harry å kjøre helt til Lillestrøm for å handle :smile:

 

Webshopen har jeg ikke noe erfaring med selv, men man hører jo stygge ting om den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...