Gå til innhold

Har fått prøvd N6230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke du ordne en test telefon til oss som er veldig aktive her da? F.eks meg... Det hadde vært sakene! :p

Hehe.. :D Skulle nok ha jort det, men det blir nå litt vanskeli. Vi får ikke ta med mobilene hjem som skal testes.. Det er dårlig :thumbdown: Men det er nå ikke så lenge til 6230 kommer ut, da. Er vel ca. en måne igjen sa dem!

Lenke til kommentar
Hvordan var skjermen til den? og var tastene gode?

Skjermen er som de fleste sier, ganske liten (27,3 mm x 27,3 mm)! Det stemmer jo.. Men uansett, det er bra oppløsning, og bildene jeg tok ble veldig skarp og bra.

Knappene var det ikke noe å klage over :thumbs: Kjempedeilige knapper.. På de fleste av dagens Nokiamodeller trykker du på knappen helt øverst til høyre for å trykke velg, men på 6230 trykker man i midten på den 4-veistasten. Nesten som en joistick.

Lenke til kommentar
er 6230 series 40? noen som vet om nokia har annonsert noen nye telefoner som kjører Symbian OS? er det jeg er på utkikk etter.. men syns 6600 er litt stor, har aldri holdt den i hånden, så kan være eg hadde endret oppfatning då..

Nokia 6230 er nok en series 40 modell. Nokia 6600, 3650 og 3660 har symbian OS, som jeg vet..

Lenke til kommentar

Litt data hentet fra Nokia sin side

 

System

Nokia 6230

 

Plattform Series 40

Internminne max 6 MB

Minnekort, type MMC

Minnekortets

maks.-størrelse 32 MB

 

Java, version MIDP-2.0

 

Kamerafunksjoner

 

Innebygget kamera Ja

Kameraets

oppløsning i piksler 640 x 480

Digital zoom, antall X 0

Videoopptak,

maks. lengde ca 20 s

 

 

 

tomy

Lenke til kommentar
er 6230 series 40? noen som vet om nokia har annonsert noen nye telefoner som kjører Symbian OS? er det jeg er på utkikk etter.. men syns 6600 er litt stor, har aldri holdt den i hånden, så kan være eg hadde endret oppfatning då..

Nokia 6230 er nok en series 40 modell. Nokia 6600, 3650 og 3660 har symbian OS, som jeg vet..

spurte om de har annonsert noen nye symbian os baserte telefoner..

 

EDIT: Symbian OS

Endret av Stoller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...