Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det begynte for ei stund sida, da jeg måtte modde kabinettet mitt.

 

Jeg fant ut at jeg måtte ha et vindu i sida, og litt slike ting.

 

For et år siden kjøpte jeg en 20cm blå katode for å ha i grillen, med lydkontroll o.l.

 

Nå:

 

Jeg målte opp hvordan plexiglasset skulle være, og hvordan hullet i døra skulle være.

Så stakk jeg til glassmesteren, leverte en mal utskårt i papp, og betalte 50 kr (billig!).

 

Så dro jeg til byen for å få noen skiver til Dremelen, kosta omkring 80kr for 36 skiver, men skulle heller kjøpt diamantskiva til 200kr, for jeg bruke nesten 20 skiver.

 

Så tok jeg silikon, og la plata inni. Perfekt!

 

Jeg henta masse svart isolasjonsteip, og begynte å lage runde kabler, nå ble det luftsirkulasjon, endelig.

 

Så bestilte jeg en Cooler Master Aerogate II, og en rund katode. Måtte rydde skikkelig i kabinettet, siden det ble mange ledninger av viftestyringa.

 

Den runde katoden passa ikke inn i Chieftecs vifteløsning, så jeg måtte feste med strips, ble ikke så bra :(

 

Har i tillegg nå DVD-romet og brenneren øverst, så katode-kontroll og så viftekontroll i fronten, i stedet for brenner og dvd-rom nederst.

 

Inne har jeg litt Donald-effekter, som Lille Hjelper og en makk, og en Nici-kråke (49kr på bokhandelen, som jeg kjøpte som liten)

 

Alle bilder ligger inne i galleriet mitt, som ligger HER, siden jeg ikke orka å lage thumbs og slikt.

 

Kommentarer, tips o.l. postes her. Evnt. oppdateringer fra min side kommer her (har ingen planer).

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...