Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med www.fixpc.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at www.fixpc.no har veldig gode priser på ADSL.

Er det noen som har dem som ISP?

Tenker da på hvordan de er som stabilitet, kundeservice osv.

Ser da spesielt på 2Mbit\448 kb til 790 kroner i måneden.

Er vel den eneste leverandøren jeg har sett som benytter telenor sitt nett som kan levere 448 kb/s opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen super-ekspert på dsl-linjer, men 448kbit høres ut som en merkelig hastighet, det pleier da normalt være 512,256, 128, 64 ?

Skrevet
Er vel den eneste leverandøren jeg har sett som benytter telenor sitt nett som kan levere 448 kb/s opp.

Sjekk om de er videreselger av Kvalito sine xDSL-løsninger, Kvalito er ikke plagsomt populære her på forumet.

Skrevet (endret)

Prøvde en bestilling og jeg måtte krysse av for "Godkjenn vilkårene"..Men jeg fant ingen "vilkår" noen sted verken under bestillingen eller på sida..

TaZ

Endret av taz
Skrevet

Dersom en sammenligner xdsl produktene på fixpc og kvalito, så er de helt like.

Kan jo være en ny aktør, eller som det ble sagt tidligere i tråden, videresalg av kvalito.

Skrevet

hmmmmm, deres telefon er utkoblet så det lover ikke godt. Den andre Kvalito forhandleren i Vestfold har fått sine websider fjernet fordi de ikke har betalt designeren. Vel det lover jo da meget godt for seriøsiteten og forklarer hvorfor de ble Kvalito forhandlere. :wow:

Skrevet
og nå er jo kvalito konk!

Joda, men ikke ADSL biten..

Er vel bare kvalitos "morsselskap" (fant ikke på et bedre ord :p )

Så dere med ADSL kan fortsatt "kose" dere (Stakkars folk)

Skrevet (endret)

Kvalito moderselskapet Trondheim er konkurs og må til skifteretten i følge itavisen. Les mere om Kvalito's konkurs her.

Og om de benytter seg av kvalito så bør man kanskje være obs på at om kvalito totalt går ned, hva skjer da med linjene? Er det noen som tar over? etc...

Endret av Zimon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...