superfant Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Ser at www.fixpc.no har veldig gode priser på ADSL. Er det noen som har dem som ISP? Tenker da på hvordan de er som stabilitet, kundeservice osv. Ser da spesielt på 2Mbit\448 kb til 790 kroner i måneden. Er vel den eneste leverandøren jeg har sett som benytter telenor sitt nett som kan levere 448 kb/s opp.
hox Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Nå er ikke jeg noen super-ekspert på dsl-linjer, men 448kbit høres ut som en merkelig hastighet, det pleier da normalt være 512,256, 128, 64 ?
agvg Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Er vel den eneste leverandøren jeg har sett som benytter telenor sitt nett som kan levere 448 kb/s opp. Sjekk om de er videreselger av Kvalito sine xDSL-løsninger, Kvalito er ikke plagsomt populære her på forumet.
TaZ Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 (endret) Prøvde en bestilling og jeg måtte krysse av for "Godkjenn vilkårene"..Men jeg fant ingen "vilkår" noen sted verken under bestillingen eller på sida.. TaZ Endret 15. februar 2004 av taz
rockalot2 Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Dersom en sammenligner xdsl produktene på fixpc og kvalito, så er de helt like. Kan jo være en ny aktør, eller som det ble sagt tidligere i tråden, videresalg av kvalito.
Hawkie Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Kvalito forhandler liste i Vestfold Dessverre ser det ut til at FixPC bare er en videreselger av Kvalito produkter, så kjøp der = kjøp fra kvalito bare med enda et ledd imellom
PIIIpower Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Kvalito forhandler liste i Vestfold Dessverre ser det ut til at FixPC bare er en videreselger av Kvalito produkter, så kjøp der = kjøp fra kvalito bare med enda et ledd imellom uuhu ligg unna! Da er de jo bedre å velge telenor! Det beste er jo Catch eller evnt Firstmile og NGT, men ikke alle som har tilgang til de..
Hawkie Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 hmmmmm, deres telefon er utkoblet så det lover ikke godt. Den andre Kvalito forhandleren i Vestfold har fått sine websider fjernet fordi de ikke har betalt designeren. Vel det lover jo da meget godt for seriøsiteten og forklarer hvorfor de ble Kvalito forhandlere.
Irons Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 og nå er jo kvalito konk! Joda, men ikke ADSL biten.. Er vel bare kvalitos "morsselskap" (fant ikke på et bedre ord ) Så dere med ADSL kan fortsatt "kose" dere (Stakkars folk)
Zimon Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 (endret) Kvalito moderselskapet Trondheim er konkurs og må til skifteretten i følge itavisen. Les mere om Kvalito's konkurs her. Og om de benytter seg av kvalito så bør man kanskje være obs på at om kvalito totalt går ned, hva skjer da med linjene? Er det noen som tar over? etc... Endret 18. februar 2004 av Zimon
Aireal Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Kvalito ser ikke ut som noe å satse på, med mindre du skal overta bedriften og prøve å gjøre det (bedre) selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå