-Pondus- Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg lurer på om det finnes ett program til P900 hvor jeg kan skrive SMS på PC`n å sende de over til mobilen å lagre de der? Orker ikke å skrive 150 vitser på mobilen,mye enklere å sende de i fra PC.. Noen som vet?? Endret 15. februar 2004 av -Pondus-
M.B. Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 (endret) Last ned denne å se hva dette er. http://my-symbian.com/uiq/applications/app...dAuto=248&faq=2 Jeg går ut i fra at vis du skriver en melding på pc tastaturet så kan du lagre det i utkast. Endret 15. februar 2004 av Morten B
Artistic.Hipster Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Jeg lurer på om det finnes ett program til P900 hvor jeg kan skrive SMS på PC`n å sende de over til mobilen å lagre de der? Orker ikke å skrive 150 vitser på mobilen,mye enklere å sende de i fra PC.. Noen som vet?? Hvorfor skal du skrive 150 vitser?
-Pondus- Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Hehee.. Kjekt å ha på mobilen,har en nabo som digger å få syke vitser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå