Gå til innhold

Tre kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har lett litt etter kabinett som er "home made" tre kabinett.

har søkt litt på google og i forumet her. og ja jeg har sett på panemona prosjektet i OK.no :p

 

kan noen paste noen bilder/linker til noen andre tre prosjekter?

 

 

hilsen diablito

Hvor mange kabinetter skal du ha? tre stykker? eller, tre prosjekter?

mange prosjekter på engang.

 

Lær deg litt om orddeling.

Lenke til kommentar
jeg har lett litt etter kabinett som er "home made" tre kabinett.

har søkt litt på google og i forumet her. og ja jeg har sett på panemona prosjektet i OK.no  :p

 

kan noen paste noen bilder/linker til noen andre tre prosjekter?

 

 

hilsen diablito

Hvor mange kabinetter skal du ha? tre stykker? eller, tre prosjekter?

mange prosjekter på engang.

 

Lær deg litt om orddeling.

snakk om flisespikking!! prøver du bare å få flest mulig innlegg eller.no?

Lenke til kommentar

Slenger inn link til mitt trekabbis: http://www.oycob.com/bilder/trekabbis/ . Er en del ting jeg ville gjort annerledes hvis jeg skulle laget et nå, for eks. ville jeg aldri i livet brukt sånne tykke plater! Myke tresorter (som furu ;)) er heller ikke særlig lurt å bruke, siden du får stygge merker i det etter en stund. Og noe som sikkert er veeeeldig selvsagt for de som har jobba litt med tre før, skal du skru inn en skrue elns så drill først for å unngå at treverket sprekker enten når du skrur inn skruen, eller senere.

 

Lykke til til alle dere som skal bygge trekabbis, men jeg synes egentlig det beste rådet er: Hold dere til metall (gjerne aluminium :D:p)

Lenke til kommentar
Slenger inn link til mitt trekabbis: http://www.oycob.com/bilder/trekabbis/ . Er en del ting jeg ville gjort annerledes hvis jeg skulle laget et nå, for eks. ville jeg aldri i livet brukt sånne tykke plater! Myke tresorter (som furu ;)) er heller ikke særlig lurt å bruke, siden du får stygge merker i det etter en stund. Og noe som sikkert er veeeeldig selvsagt for de som har jobba litt med tre før, skal du skru inn en skrue elns så drill først for å unngå at treverket sprekker enten når du skrur inn skruen, eller senere.

 

Lykke til til alle dere som skal bygge trekabbis, men jeg synes egentlig det beste rådet er: Hold dere til metall (gjerne aluminium :D:p)

ditt trekabinett så jo skikkelig stylish ut ;)

 

jeg har allerede kjøpt inn sponplater, så det er ikke mye jeg kan forandre på med materiale. dessuten har jeg ikke tilgang til alu. plater

Jeg starter kanskje en work log snart, får se..

Lenke til kommentar
kan man få en blank overflate på spon kun med primer underlag? eller må man sparkle først?

Det er kjekt å bruke spraysparkel. Det er raskt å påføre, og lett å pusse. Blir veldig glatt og fint. Kan hende man må bruke flere strøk.

 

Spraysparkel får man kjøpt i bilforetninger. (Sikkert flere steder også)

Lenke til kommentar
kan man få en  blank overflate på spon kun med primer underlag? eller må man sparkle først?

Det er kjekt å bruke spraysparkel. Det er raskt å påføre, og lett å pusse. Blir veldig glatt og fint. Kan hende man må bruke flere strøk.

 

Spraysparkel får man kjøpt i bilforetninger. (Sikkert flere steder også)

det jeg finne!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...