billythekid Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 mener ikke være utolmodig eller noe og test 1 var KNALL!! så da gleder jeg meg til test nr 2 også så bare lurer når vi kan vente den..
enden Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Skal vi ha en 20 sider lang tråd om dette og nå Vi satser på å ha den ferdig til publisering neste uke. Det er mye rådata som må renskrive, og Øivind, som har skrivejobben, har en annen krevende jobb i tillegg. Derfor garanterer vi ingenting, emn målet er å ha den klar i løpet av uken.
k_drey Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Nå som vi har maset og spurt om del 1 av LCD -testen så begynner da folk å mase om del 2. Blir vi aldri fornøyde? Du kunne egentlig ha ventet ei stund til, og de har annet å streve med i hverdagen enn å gjøre oss andre bortskjemte på tester. Nei, så som de har ordnet del 1 så skulle de som skrev denne delen ha tatt seg en god ferie fra dette, eller til og med dratt på ferie for å skjerme litt av, nå som de har arbeidet så mye. + kanskje det er noen familier som har savnet dem litt fordi de har brukt så mye tid til dette også, og da er det sannlig tid for dem å bry seg om dem nå. Nei, dere som skriver testene ta dere en tid bort fra skrivinga, dere har gitt oss det vi har maset om nå lenge, og da kan dere vente heller litt med neste del. Min mening og håper folk skjønner hva de har gjort i denne teste og skrivetiden!
billythekid Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 som jeg skrev så ville jeg ikke mase jeg vet det kommer en del to så jeg ville bare vite sånn CA om 1 uke eller 2 måender mente ikke noe press av noe slag!
k_drey Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 (endret) som jeg skrev så ville jeg ikke mase jeg vet det kommer en del to så jeg ville bare vite sånn CA om 1 uke eller 2 måender mente ikke noe press av noe slag! OK, jeg må unnskylde, har hatt en dårlig dag! Så jeg skulle ikke rake så mye eller i det hele tatt rake ned på deg, leste kanskje de få ordene også litt for fort! Endret 16. februar 2004 av k_drey
Ni kon Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg skal se om jeg ikke klarer å bli ferdig i løpet av uken her. Howard trenger en uke for å gjøre den klar for publisering. Så det blir tidligst om 2 uker. Dette tar litt tid da jeg må få bekreftet en del misstanker jeg har på 19 vs 17 med noen teknikkere i Japan her..... Regner med at dere ønsker kvalitet. Hw standard Endret 16. februar 2004 av oivind_dahle
johanf Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 ... dere har gitt oss det vi har maset om nå lenge ... Jeg skjønner litt hva du mener, men jeg har ikke fått det jeg venter på. Selvfølgelig setter jeg pris på det som ble levert av testpanelet og Hardware.no - det var en superb skjermtest. Men jeg lurer fortsatt mere på hva de har å si på de 19" skjermene de skulle teste. Ikke for å være ekkel eller noe, men snakk for deg selv! _ johanf
k_drey Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 ... dere har gitt oss det vi har maset om nå lenge ... Jeg skjønner litt hva du mener, men jeg har ikke fått det jeg venter på. Selvfølgelig setter jeg pris på det som ble levert av testpanelet og Hardware.no - det var en superb skjermtest. Men jeg lurer fortsatt mere på hva de har å si på de 19" skjermene de skulle teste. Ikke for å være ekkel eller noe, men snakk for deg selv! _ johanf Ok, du får egentlig mene det du mener da...... Folk er forskjellige, men de som sitter å skriver på denne testen er da også mennesker med fritid de også. Men la oss ikke pågrunn av meg la dette bli en typisk alà krangle/"kjefte" diskusjon.
Ni kon Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 (endret) slettet Endret 16. februar 2004 av oivind_dahle
johanf Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 k_drey: Jeg mener ikke å tråkke på noen, aller minst de som utførte testen. Mitt inlegg var ment som en litt krass spøk, hvor jeg prøvde å få fram at selv om du har fått ditt, betyr ikke det at ALLE er tilfredsstillt. Kanskje vanskelig å forklare hva jeg mener, men det er ikke meningen å være kjip eller å forlange noe fra testerne. Jeg kan ønske og vente og mase og alt mulig så mye jeg bare orker, men testen blir ikke færdig før den blir ferdig uansett. Og som sagt, selv om det var en kongebra test med supert innhold osv. - er det ikke 17" jeg er interessert i, derav "snakk for deg selv" ... Og jeg er helt enig, la oss ikke krange. Men, en god diskusjon er jo ikke noe farlig! _ johanf
k_drey Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 k_drey: Jeg mener ikke å tråkke på noen, aller minst de som utførte testen. Mitt inlegg var ment som en litt krass spøk, hvor jeg prøvde å få fram at selv om du har fått ditt, betyr ikke det at ALLE er tilfredsstillt. Kanskje vanskelig å forklare hva jeg mener, men det er ikke meningen å være kjip eller å forlange noe fra testerne. Jeg kan ønske og vente og mase og alt mulig så mye jeg bare orker, men testen blir ikke færdig før den blir ferdig uansett. Og som sagt, selv om det var en kongebra test med supert innhold osv. - er det ikke 17" jeg er interessert i, derav "snakk for deg selv" ... Og jeg er helt enig, la oss ikke krange. Men, en god diskusjon er jo ikke noe farlig! _ johanf Neida, men for å være ærlig så tok jeg noe med en for stor klype chilli (ikke salt)....... Har nå lært meg å lese litt bedre, husker begynnelsen min her på forumet, var da ikke den beste starten da jeg kom med en eller var det to påstander som noen venner hadde proppa i hodet på meg! Men er mye enig med deg det skal du ha
Tørpærn Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Noen som har hørt noe nytt om når testen kommer? Gleder meg som en unge...
schmelck.no Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Magefølelsen min sier at nå er det ikke lenge igjen...
Ni kon Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 status: Del 3 er levert fra meg til Howard Del 2 blir levert i morgen fra meg til Howard (sitter å venter på litt info fra tre produsenter som bygger opp under mine mistanker) Howard er jo den som nesten gjør alt her så han trenger noen dager på å renskrive alt det rotet jeg leverer fra meg...... Og får å skyte forventningene opp i skyene: Etter å ha lest del 2 og 3 vil dere se tilbake på del 1 som et dårlig vorspiel.... He he, neida vi gjør vårt beste.....
zyrex Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Ja, det høres jo bra ut *sette på godmusikken og vente*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå