Gå til innhold

Canno Mv6I


Anbefalte innlegg

Har fått nytt video camera (kjører sp)og når eg spiller tilbake på tv en så er kvaliteten på mitt nye dv kamera dårligere, en mitt 5 år gamle video 8 kamera!!!

Mv6 kobles til gjennom AV out og inn på tven gjennom scart som i instruksjonen.

 

Dvs begge kamerane kobles på samme måte og det gamle er mye bedre???

Har kjørt dv kameraet på pcèn og der ser det fint ut,kan jo selvsagt brenne på dvd men det er noe eg vil gjøre når eg får en del opptak

 

Kameraet har sv uttak men det er vel ikkje nå den skal brukes?.

 

har noen en ide på kva som er gale så motas det med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canon MV6i har dårlig bildekvalitet i innendørs belysning. Gamle video8 kamera har i utgangspunktet dårligere bildekvalitet, men hvis det gamle kameraet har større bildebrikke med større lysstyrke, vil innebilder virke noe bedre med det gamle kameraet enn det nye. Utendørs vil imidlertid det nye kameraet være bedre.

 

Du sier det er bedre på PC'n, men ser du det der i fullskjerm eller bare på ett lite vindu på PC skjermen? På ett lite vindu vil det ikke se så ille ut.

 

Så er det innendørs eller utendørs bilder du har prøvd med? Kanskje begge deler? Er ikke sikkert at det er noe galt noe sted.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Canon MV6i har dårlig bildekvalitet i innendørs belysning. Gamle video8 kamera har i utgangspunktet dårligere bildekvalitet, men hvis det gamle kameraet har større bildebrikke med større lysstyrke, vil innebilder virke noe bedre med det gamle kameraet enn det nye. Utendørs vil imidlertid det nye kameraet være bedre.

 

Du sier det er bedre på PC'n, men ser du det der i fullskjerm eller bare på ett lite vindu på PC skjermen? På ett lite vindu vil det ikke se så ille ut.

 

Så er det innendørs eller utendørs bilder du har prøvd med? Kanskje begge deler? Er ikke sikkert at det er noe galt noe sted.

Kvaliteten er dårlig på inne film,kornete...

Ute med godt lys var det fint.

Betenkeleg att det gamle er forsatt best (inne).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...