Stig Jøran Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Har Gainward GeForce Fx5900 og lurer på om det er lurt å flashe biosen med det programmet som følger med kortet.(Expert Tool). Har opplevd grafikk feil i spill med de driverene som var med kortet. Så tenkte kansje det ble bedre hvis jeg flashet kortet. For de drivere som var med kortet hadde best ytelse. Bruker nå Nvidia driveren. Og har litt mindre score i 3dmark. Og hvor kan jeg finne bios som gjør kortet mitt til et fx5950? Endret 15. februar 2004 av Stig Jøran
Merlin Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Hei jeg fant en guide til deg her Biosen kan du laste ned her: Gainward Geforce FX 5950 Bios Denne flashingen skjer på ditt eget ansvar, jeg er ikke skyldig hvis flashingen din går galt
Mushaboom Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Driverene som følger med kortet er nvidia-drivere(44.03) med Gainward innpakning. Hvis du flashe kortet ditt: 1. Er det 2.8ns eller 2.2ns utgaven? 2. Har du skjekket at kortet klarer minst 475++/930++ med vanlig klokking? Har selv flashet mitt kort (2.8ns-utgaven) men det ble ikke helt bra. Fikk en del grafikkfeil og tull, men en venn av meg med samme kort kjører helt stabilt med 5950U-BIOS. Tror det er best å flashe med bott-disk, for da har du en guide å gå etter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå