Gå til innhold

Hardiskproblem


Fogl

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på med pcen her om dagen og det merkelige var at jeg fikk en feilmelding om at e: ikke var godtatt!!! Etter en restart skulle jeg inn og se hvordan det stod til om det var bra. Kom inn på partisjonen og der kan du si at det manglet en god del ting :scared:. Begynte å lure lot pcen kjøle seg ned litt (trodde disken var varm eller noe sånt) Når jeg skrudde på pcen igjen var plutselig både E:\ og Y:\ borte og siden har jeg ikke sett noe mer til dem. Litt irriterende med tanke på at jeg hadde godt over 100 Gib på de ulike partisjonene. Noe som har opplevd dette og kan fortelle meg hvordan jeg skal få partisjonene tilbake uten en format av diskene. Har en 200 Gib Western Digital disk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Sc0oT, hvis det ikke funker så ta en titt på denne tråden... Er kanskje ikke helt det samme men... Personlig så har jeg mistet en partisjon en gang, da brukte jeg R-studio FAT som fungerte best av alle programmene jeg prøvde...

 

Det eneste med R-Studio FAT er at det kanskje er litt vanskelig å skjønne, men det burde du klare... Evt PM meg. Husk at ved gjenoppretting av partisjoner så er det SVÆRT viktig at du ikke skriver over noe av det området på disken som har blitt brukt på den gamle partisjonen...

 

 

---

Edit: post 100 :thumbs:

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...