Gå til innhold

Microplex har fått inn Mist Tsunami


Anbefalte innlegg

Satt å kikka på microplex, og kom over mist tsunami som nå er på lager, prisen kr 2000 ,- er heller ikke avskrekkende.

 

De har bra pumpevalg hvor man slipper ledninger ut av kabinettet, de har gode hurtikoblinger, og ett genialt opplegg for å hindre knekk i slangene.

 

Antiknekkislangene systemet var det som imponerte meg, dette er rettogslett fjærer som man trer på slangene på steder hvor slangen bøyes kraftig, og den forhindrer da knekk.

 

Noen som har bestilt settet eller?

 

 

Hilsen en som nesten angrer på at han kjøpte waterchill _:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt inn MIST Tsunami igår faktisk... måtte borre hull til 120mm vifta på toppen. Det ble trangt omplassen ettersom jeg skulle kjøle cpu, gpu, hk og 2 hd'er... Men det gikk seg til etterhvert... Når du setter vifta på stille så hører jeg ikke maskina, kun dvd-brenneren som spinner seg opp. Eneste jeg ble litt missfornøyd med var at jeg ikke klarte å klokke en 3000+ mer enn 3298+, innstillinger på 169 x 14 vcore 1.75, men det kan jo ikke Tsunami ha skylden for...

Lenke til kommentar

Radhoo: Hvordan er festeanordningen for kjøleblokken? Har jeg skjønnt det riktig når jeg sier at den bruker samme festemekaninsme som en vanlig luft kjøler? Hvordan takler den pumpen å kjøle såpass mye? Har den kapasitet nok? Det var mange spm på en gang det. Vurderer å kjøpe hele eller deler av det settet.

Lenke til kommentar
Radhoo: Hvordan er festeanordningen for kjøleblokken? Har jeg skjønnt det riktig når jeg sier at den bruker samme festemekaninsme som en vanlig luft kjøler? Hvordan takler den pumpen å kjøle såpass mye? Har den kapasitet nok? Det var mange spm på en gang det. Vurderer å kjøpe hele eller deler av det settet.

Samme festeanordning som vanlig luftkjøler, pumpen takler det greit å gå igjennom hele systemet, men det er selvfølgelig varmere når en skal kjøle alt... cpu ligger på 55 grader load da er 120 mm vifta på laveste hastighet. 50 grader load når vifta går på full guffe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...