MemorX Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jeg sitter nå på et lan og det vanlige fildelingsalternativet er borte. Isteden har jeg fått en haug med alternativer om tilatelser osv. Jeg aner ikke hvordan jeg fikk til dette, men uansett hva jeg gjør får ikke andre enn jeg tilgang til filene. Jeg lurer derfor på om noen vet hvordan jeg kan komme tilbake til den enkle fildelingen, for jeg trenger absolutt ikke alle disse alternativene. Takker for alle svar. Endret 14. februar 2004 av MemorX
andreasn Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Gå inn på en mappe, velg Verktøy (Tools) i menyen, på fanebladet Vis ? (View på engelsk) så er det en liste over innstillinger. Der skal du ha et valg som heter "Bruk enkel fildeling", kryss av for den.
atticus Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Tror det andreasn sier skal funke fint, men dere kan jo alltids sette opp en DC Hub da.. Like greit og enkelt det.
MemorX Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Takker så mye, problemet er løst. Joda, vi har en DC hub og det funket fint, men jeg ville gjerne vite hvordan man fikk bort disse alternativene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå