Gå til innhold

mp3spiller/minidisc


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha MP3spiller lr minidisc.. Hva er mest for pengene? jeg trenger noe veldig billig.. Så på en Synn lr noe på elkjøp.. Funker den? Den støttet ikke WMA.. Det skulle jeg hatt støtte for.. Men det er ikke så viktig at jeg er villig til å legge til mye for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Skal du ut på reise kan en minidisk til rundt 1500 vere grei. dei kan som regel spele av mp3 og har plass til en god del på cdene. er det kun til bruk til å frå skule foreksempel, på bussen ol. så er en liten mp3 spiller meie enn bra nokk. Ville heller gått for en Apacer Bp300, nexII eller en av iriver sine. synn er ikkje noke særlig kvalitet. Dei tre nemnte produkta er til 1000-1500 i pris.

 

håper det hjalp noke ;)

Lenke til kommentar
Hei

 

Skal du ut på reise kan en minidisk til rundt 1500 vere grei. dei kan som regel spele av mp3 og har plass til en god del på cdene. er det kun til bruk til å frå skule foreksempel, på bussen ol. så er en liten mp3 spiller meie enn bra nokk. Ville heller gått for en Apacer Bp300, nexII eller en av iriver sine. synn er ikkje noke særlig kvalitet. Dei tre nemnte produkta er til 1000-1500 i pris.

 

håper det hjalp noke ;)

Ut på reise vil si.. kjøre moped.. :p

Vil gjærne ha linker..

Lenke til kommentar
du kan få kjøpe min Cowon Iaudio CW200 for 1200 spenn :) den har 256 MB FLASH minne, radio og diktafon, og i tillegg mister man den når man putter den i lomma, fordi den er så liten :)

Den trenger ikke å være så liten, bare den får plass i lomma...

Trenger ikke radio. Diktafon trenger jeg heller ikke, for det vet jeg ikke hva er en gang.. :blush:

Lenke til kommentar

Enig med kaldt her.

 

Kjedelig å bare ha med seg 40 sanger på en toukers ferie... Greiere med flere minidisker da.

Men veldig mye lettere å ha med seg en liten mp3-spiller til vanlig.

 

Så det spørs vel egentlig på hva den skal brukes til.

(Selv gikk jeg for en CD/mp3-spiller. "Stor" ja, men akk så praktisk.)

 

 

EDIT: diktafon er for å spille inn egne "notater", spilleren har da innebygd mic.

Endret av bdd
Lenke til kommentar

Hei hei

 

http://www.hardware.no/tester/lyd/iriver_mp550/index4.html

 

Veit ikkje kor mykje du vil legge i en cd/mp3 spelar, men der har du iallefall MP550 som skal vere meget bra. Vil seie at den ikkje er så dyr i forhold til det du får. (Minste pris 1798) :yes:

 

 

"Spilleren er så minimalistisk som det går ann å få den, lydkvaliteten er helt i toppklasse, spilletiden er lang, lagringskapasiteten på CD-er er naturlig nok svært god og den medfølgende bundelen er det ingenting å utsette på."

Lenke til kommentar
du kan få kjøpe min Cowon Iaudio CW200 for 1200 spenn :) den har 256 MB FLASH minne, radio og diktafon, og i tillegg mister man den når man putter den i lomma, fordi den er så liten :)

Den trenger ikke å være så liten, bare den får plass i lomma...

Trenger ikke radio. Diktafon trenger jeg heller ikke, for det vet jeg ikke hva er en gang.. :blush:

diktafon vil si opptaker, enten fra stemme eller fra radio.. enig med det med størellsen.. men du må jo si deg enig med at det er diggere med en bitte liten mp3 spiller enn en stor..

 

det var bare et tilbud. trenger den ikke lenger, fordi jeg har gått over til Ipod :)

Lenke til kommentar
du kan få kjøpe min Cowon Iaudio CW200 for 1200 spenn :) den har 256 MB FLASH minne, radio og diktafon, og i tillegg mister man den når man putter den i lomma, fordi den er så liten :)

Den trenger ikke å være så liten, bare den får plass i lomma...

Trenger ikke radio. Diktafon trenger jeg heller ikke, for det vet jeg ikke hva er en gang.. :blush:

diktafon vil si opptaker, enten fra stemme eller fra radio.. enig med det med størellsen.. men du må jo si deg enig med at det er diggere med en bitte liten mp3 spiller enn en stor..

 

det var bare et tilbud. trenger den ikke lenger, fordi jeg har gått over til Ipod :)

Tilbud?

Lenke til kommentar
iRiveren er nok helt klart best av de to. Kjenner et par som har hatt slike JazPipere, og de var ikke fornøyd. Dårlig "byggekvalitet" og dårlig lyd.

iRiver er derimot kjent for å lage gode produkter, og denne IMP700 er sikkert ikke noe unntak.

Stemmer dette?

Jeg tenkte å gå for jazpiperen... For den hadde fjernkontrol..

Veldig fin fungsjon når jeg kjører moped..

Lenke til kommentar

Det ble litt rotete det her. :roll:

Så for å få samlet det..

Hvilken mp3spiller?

SONY MZR410S

SONY MZN510S

Synn

Iriver IMP-700

Jazpiper c30

Creative Rhomba -- Test av Rhomba

Muvo -- Test av Muvo

MSI megastick2

Jaz piper Ubit -- Test av jazpiper ubit

Fann ingen butikk som hadde JazzPiper MCD650S -- Test av JazzPiper MCD650S

Fann ingen butikk som hadde Jos MP-100 -- Test av Jos MP-100

Iriver MP350 Fann jeg ingen butikk som hadde.. -- Test av MP350

JazPiper XS128

 

Akkurat nå vurderer jeg Rhomba og SONY MZR410S mest..

Tusen takk for all hjelp på forhånd! jeg er desperat! :p

Endret av Swein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...