Gå til innhold

Akseptabelt resultet i 3D Mark?


slimboy

Anbefalte innlegg

Er sånn nogenlunde ferdig med mitt siste bygg, Shuttle SN85, A64 3200, 1GB Twinmos Winbond, GF FX5900 128MB, og en S-ATA disk.

 

Har fått klokket litt, men er litt usikker på hvor mye som går, så jeg har stoppet FSB på 210Mhz, og ga skjermkortet en liten justering. Og det var under denne innstillingen jeg kjørte 3D Mark, og resultatet ble 5800, resultatet ble 5200 uten noe form for klokking.

 

Hva med dere andre, hvor høyt scorer FX 5900 kortene deres.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt off topic/

 

 

ER det riktige tall du gir der ? Kan du poste comparison linken din ??

Ikke helt, tror det var 5178 og 5780 for å være helt korrekt. Da jeg ikke hadde patchet 3DMark fikk jeg en feil med regget d. Men jeg kan sende deg linken når har gjort det, og tømt stua for gjester(times tid ol)

 

Forresten, var det for høyt/lavt ettersom du reagerte

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
litt off topic/

 

 

ER det riktige tall du gir der ? Kan du poste comparison linken din ??

Ikke helt, tror det var 5178 og 5780 for å være helt korrekt. Da jeg ikke hadde patchet 3DMark fikk jeg en feil med regget d. Men jeg kan sende deg linken når har gjort det, og tømt stua for gjester(times tid ol)

 

Forresten, var det for høyt/lavt ettersom du reagerte

 

:dontgetit:

nei men vis det var faktisk score så kan jeg ikke se noe grun til at jeg bytter mitt 9700 pro kort enda :) 5798 points får jeg med det.

Lenke til kommentar
nei men vis det var faktisk score så kan jeg ikke se noe grun til at jeg bytter mitt 9700 pro kort enda :) 5798 points får jeg med det.

 

De fleste tester viser vel at FX5900(XT) kortene har mer eller mindre identisk hastighet som 9700 Pro, så det ville nok vær en dum oppgradering ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...