fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 jeg sier bare aaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
the_ruthless Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 Og hvorfor gjør du så det, om jeg tør spørre?
fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Skrevet 17. mars 2002 fordi jeg er sulten og har lyst på 3x whopper. nam
the_ruthless Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 Jeg har også lyst på en Whopper! Men bor altfor langt unna altmuligrart. To timers kjøring til nærmeste BurgerKing!
fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Skrevet 17. mars 2002 heh. Bor 5 minutter unna, men burger king er nok stengt nå ja :sad: ****.
aksjonist Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 Det denne mannen utrykker ønske om , er et vanlig problem når man har væert på byen og drukket seg dritings, nemlig det såkalte etekicket som kommer etterpå.En løsning på dette er å oppsøke nærmeste burgersjappe å trøkke i seg en kebab/hamburger slik at dette smaker best mulig, noe som uvisst av hvilken grunn fører til at dressingen har en egen evne til å finne sine egne veier nedover kjaken.
fluid_ Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Skrevet 17. mars 2002 sikkert... gi meg mat nå. nam. jeg er sulten ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå