Gå til innhold

Hva med 2 forskjellige CPU topics?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke ha 2 forskjellige topics når det gjelder CPU overklokking?

1 for Intel og 1 for AMD,

Slik det er nå må jeg som kun er interresert i Intel, drive og filtre ut AMD poster som ikke intereserer meg i hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det blir noe av. Vi jobber med en omstrukturering av forumet, og da vil vi antagelig fjerne kategorien fra overklokking -delen av forumet. Men dette er ikke avgjort ennå, så vi får avvente og se hva som skjer.

Skrevet

Det blir ikke snakk om å fjerne overklokking, men å dele opp forumet forskjellig. Hovedforslaget er å slå sammen alle de direkte datarelaterte delene av forumet så det blir mer oversiktlig for alle. Liten vits å ha f.eks. hovedkortkategori både på HW og OK når det kan slås sammen til én kategori. Linker vil da også peke til hovedforumet, så andre kategorier blir lettere tilgjengelig og mer naturlig å bruke.

Vi har ikke endelig fastsatt dette, men hensikten er at det med litt tilvenning skal bli vesentlig bedre for de fleste.

Skrevet

Du, ikke ta vekk OK delene da! Men del forumet inn til

Intel/AMD/OK

heller!? eller del de inn slik

Hoved:Intel

Generelt

OK

Hoved:AMD

Generelt

OK

greit forslag?!?

Skrevet

Det er nok en ganske annen inndeling vi har vurdert, men det skal jeg ikke diskutere videre før jeg har noe konkret å komme med. Vi vil uansett ikke dele opp i AMD og Intel, bl.a. fordi mange diskusjoner ofte vil være aktuelle for begge platformer.

Skrevet

Blir for dumt med en egen katogeri til AMD og en egen til Intel... Hva med alle de andre cpu produsentene? (vet det ikke er så mange, men alikevell)...

Det er ikke sååå vansklig å bruke søkefunksjonen, er det vell? (selv om den egentlig suger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...