chris_83 Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Ser på LCD skjerm, vurderer dobble 17 " eller 19" LCD skjermer. Leste akkurat LCD testen til ITavisen som ble gitt ut i dag. Der leste jeg om at skjermer har DVI ingang og D-sub-tilkobling (hva er D-sub)? Har akkurat fått tilsendt mitt nye Sapphire Radeon 9600 XT kort. og vet at det er DVi og VGA utgang.. men hva er D-sub
Dollar Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Kort forklart, uttrykkene D-SUB og VGA brukes om hverandre, men de betegner samme kontakten.
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 (endret) Les denne guiden, veldig bra. Selv har jeg to 17" LCD skjermer med DSUB tilkobling. Har du penger nok så går for noen med DVI, men er det budsjett løsning på gang, men fortsatt ganske bra synes jeg da, så gå for det samme som meg. Enkelt fortalt, DSUB er "gammeldags" og byr på litt dårligere bildekvalitet enn DVI, men dette har mye med skjermens egenskaper til å konvertere fra analoge til digitale signaler... Regner med at du også har lest den store LCD testen her på hw.no? Endret 12. februar 2004 av schmelck
Ni kon Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Leste akkurat LCD testen til ITavisen som ble gitt ut i dag. Kan noen linke til den?? Jeg leter febrilskt her. Kunne vært intresant å lese
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Hm... finner ingen test noe sted selv. Kan vel ikke være en skrivefeil? At han leste en LCD test i en IT avis, skriver jo om en test som er GITT ut idag. Hvis en test var på nettet ville ihvertfall jeg sagt LAGT ut, men hvis det er i papirform så ville jeg sagt GITT ut... Bare en tanke fra min side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå