Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

==== Slettet ====


Crack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

typisk rånemusikk er vel trance og enkelte topp 20 sanger. For meg er dette hatobjekter og spilles så og si aldri når jeg kjører min bil.

 

endel køddesanger har jeg liggende (blant andre):

fremmed rase - råne

rally - hiphop yngve

bønder i kamp - totengangstermotherfuckers

osv

 

Ellers går det mest i rap som f.eks dr.dre, mos def, clipse, snoop, talib kweli, ice cube osv eller "rock" av typen metallica, red hot, queens of the

stone age osv..

 

Det beste er å kjøre til red hot chili peppers hvis man skal kjøre langt :D

Lenke til kommentar

Kommer an på bilen. I gamlebilen slo jeg som oftest av stereoen og kjørte ned vinduene (når det var varmt nok) I tdi'en går det litt i Metallica, Yello, Red Hot og faktisk Vangelis.

 

Gidder ikke kjøre til topp20 musikk, da er jeg dritlei etter 20min i bilen. Må ha variasjon.

Lenke til kommentar

Overraska meg egentlig å finne så mange innlegg her, og så har ingen nevnt ACDC? Ka gir du meg. Langtur band nr. 1.

 

Av "rånemusikk" blir det vel meir (kjapp) sint metal/rock (kall det ka du vil egentlig)-musikk i form av pantera, og Rage Against The Machine.

 

Men Trance funker.......til tider........nja......ok......litt meir enn til tider då... :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Nevner i fleng; Outkast, Tool, Eminem, Slipknot, Metallica, Kurtis "Blowfly" Blow, Korn, Sepultura, Vivaldi, RHCP, Eric Clapton, Skid Row, Guns'n Roses, Ramstein, Bach...

 

Stort sett det meste ;)

Det var kar med et vidt musikkspekter det!

 

Rock on..... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...