Gå til innhold

BF1942 problemer


povilion

Anbefalte innlegg

Har en HP pavilion med:

I850

P4 1,4 Gz

256 rd ram

60 ultra dma harddisk

geforce 2 mx 400( er nå byttet ut med ti4200 128 mb asus kort)

 

hadde store problemer med å få bf til å flyte før skifte av skjermkort, men selv med nytt skjermkort er det mye hakking på laveste oppløsning, er det noe vits med mere rd ram eller anbefales nytt hk/prossesor/ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

anbefalar MINST 512 mb RAM i BF1942. Sjølv oppgraderte eg til 768 for å få ting til å flyte bedre. Sjekk og innstillingar på lyden i spelet. Desse kan ha innverknad på hakking og "lagg".

Kva oppløsning du spelar på og slikt har og innverknad på lagg og slikt. Du bør kunne spele bf rimelig greit med den hardwaren du har... men ikkje med "alt på fullt" grafikkmessig i spelet.

Lenke til kommentar

Hei

Personlig har jeg merket at jeg måtte sette ned litt på lydkvaliteten for at spillet ikke skal "lagge". Ta også med i betrakting at brannmur og/eller antivirus også gjør systemet litt saktere. Det anbefales ikke å skur dem av men det går an å prøve for å sjekke.

Ved nett spilling forekommer "lagg" ofte om serveren har maks klienter.

-

Specs

P4 2.6 / 800

Gf 4 ti4400

Lydkort Audigy 2

512 Mb Ddr

-

40 gig wd system

120 gig wd

2x120 gig wd i raid 0

Nett tilkobling = 10 Mbit :thumbs:

Lenke til kommentar

BF1942 er ett ganske kranglete spill. Har en 1Ghz Athlon, med 768 RAM og GF4-TI4200. Spillet hakker litt på denne. Har også en XP 1600, med 512 RAm og GF4-TI4200. Sistnevnet skulle ihvertfall kunne kjøre spillet bra, men har prøvd alt uten å få det til. Det hakker med ca 2 sekunds mellomrom og FPS ligger på ca 30->60.

 

Ram vil mest sannsynlig hjelpe, men tviler på at det løser alle problemer. Du bør nok vurdere ny prosessor og kanskje nytt hovedkort også. Men først prøv å eksperimentere med diverse settings og drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...