Gå til innhold

Jeg er forelsket !


HEE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg forelska.

 

Jeg er 17 og hun er 14år... Nøyaktig 3år mellom oss, men folk har flere ganger trudd at hun er 15-16år, men det bare alderen som plager meg.. Hun er veldig voksen til alderen og er jo helt sykt pen :love::love::love:

Endret av tbend
Lenke til kommentar
Jeg har flere problemer, jeg har vist en tendens til og få venninner isteden for kjærester.

 

Et lite spørsmål: Synes dere jenter er for opptatt av utseende, ikke deres, men gutter sitt?

Du er heldig, venninner kan fort bli one-night's ;) Siden det virker som du fort får mange jente venninner har du jo også mange å velge mellom..

Jeg har det omvendt, trenger tips til å bare få venninner =/

 

Jenter opptatt av utseendet?

Dama mi sier at det ikke betyr noe, men når jeg sender bilder av meg og når hun ser meg så får jeg til svar at jeg er så sinnsykt deilig. Om det bare er flørting eller ikke vet jeg ikke, men jeg tror at omtrent ALLE jenter er litt opptatt av utseendet..

Lenke til kommentar

Er det noen som har bedt den store forelskelsen på date før? I så fall, hvordan gikk det?

 

Sitter og funderer på om sjansen ikke er skremmende stor for å bare fryse fast. Sånn som man leser om i bøker og ser på filmer mener jeg. Evt. at man finner på noe annet pinlig. Begynner å stamme, velter glasset hennes over kjolen, snubler på vei inn i restauranten, osv. Det tar seg ut! Tror det blir noe helt annet enn et vanlig stevnemøte iallefall. Virker vrient. Lurer på om jeg tør. :ermm:

 

Noen artige historier?

Lenke til kommentar
Er det noen som har bedt den store forelskelsen på date før? I så fall, hvordan gikk det?

 

Sitter og funderer på om sjansen ikke er skremmende stor for å bare fryse fast. Sånn som man leser om i bøker og ser på filmer mener jeg. Evt. at man finner på noe annet pinlig. Begynner å stamme, velter glasset hennes over kjolen, snubler på vei inn i restauranten, osv. Det tar seg ut! Tror det blir noe helt annet enn et vanlig stevnemøte iallefall. Virker vrient. Lurer på om jeg tør. :ermm:

 

Noen artige historier?

Traff damen via Blink, etter en trussel om "reaksjoner" hvis jeg ikke la igjen en melding, så ble det "litt" mer enn bare en melding etterhvert (måtte den idiotiske logg-grensen på MSN forsvinne snart).

 

Over et år siden og enda forelska jeg, så klager ikke.. :)

 

(grovt oppsummert historie)

Lenke til kommentar
Hun jeg har vært forelsket i ganske lenge nå har jo allerede kjæreste. De har vel vært sammen i godt over et par år, så slutter vel ikke med det første. Det er jo alltid like festlig :hrm:

 

Bah, han er sikkert dust.

Word...Vi er i samme båt. Heh...

 

 

Denne båten suger. :hrm:

Fåkk alle jentestjelere! :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Første gjensidige forelskelse..første ordentlige kjæreste :love:

 

Livet hadde vært mye tommere uten kjæreste har eg funnet ut. Selv om det, av en eller annen merkelig grunn, e litt deilig å være avstandsforelsket i en gutt. Bittersøtt kanskje. Sette han oppå en pidestall ...

 

Nei..bedre å vite at du aldri e helt aleine :) Det finnes ikke noe bedre, uansett ka folk sier. Har du opplevd "the real thing" så tror eg du vil forstå det.

 

Bitterhet etter avvisning gang på gang eller utroskap kan ødelegge mye, men det e verdt å prøve igjen. Definitivt.

 

Aleine blir eg fort litt selvdestruktiv. Sukk. Life is just perfect right now. :D

Lenke til kommentar
Hun jeg har vært forelsket i ganske lenge nå har jo allerede kjæreste. De har vel vært sammen i godt over et par år, så slutter vel ikke med det første. Det er jo alltid like festlig  :hrm:

 

Bah, han er sikkert dust.

Word...Vi er i samme båt. Heh...

 

Nu er vi tre.. er såååååååå forelska i ei jente, men hun er sammen med en kompis av meg :cry:

Lenke til kommentar
Det er kjipt gjort å gjøre noe slikt. I bunn og grunn bør man holde seg for god for å gjøre noe sånt.

 

Men når alt kommer til alt er det ikke alltid like lett å rå over følelsene sine. Jeg tror ikke ekte kjærlighet vokser på trær, så noen ganger må man rett og slett priortere..

 

Om denne damen ikke var interessert i deg likevel, og bestekompisen din tok det opp med deg først på en OK måte, så synes jeg du burde unne dem dette.. Høres kanskje vanskelig ut, men noen ganger er ikke ting ment å være.. Og da funker det rett og slett ikke. Så spørsmålet her er da.. Hvem er viktigst for deg egentlig? Kompisen eller damen? Hvis du svarer damen så er du ikke noe bedre kompis selv.

samme skjedde med meg, berre att dama likte meg OG

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det noen som har bedt den store forelskelsen på date før? I så fall, hvordan gikk det?

 

Sitter og funderer på om sjansen ikke er skremmende stor for å bare fryse fast. Sånn som man leser om i bøker og ser på filmer mener jeg. Evt. at man finner på noe annet pinlig. Begynner å stamme, velter glasset hennes over kjolen, snubler på vei inn i restauranten, osv. Det tar seg ut! Tror det blir noe helt annet enn et vanlig stevnemøte iallefall. Virker vrient. Lurer på om jeg tør. :ermm:

 

Noen artige historier?

Møtte dama på Myspace.com. Startet med at vi sendte litt meldinger til hverandre i 1-2 uker, før jeg bestemte at jeg skulle reise opp og treffe henne. Har vært sammen i 3 måneder og 2 dager nå. :love: Har aldri vært så redd. (Altså mens jeg tok toget opp.) Men det var verdt det. Har fått en ny bestevenn og kjæreste nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...