Gå til innhold

Rydding i gamle datadeler = 4 stk komplette PCer


Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt ryddesjau og da dukket det opp deler og ting & tang til 4 stk komplette PCer. Skal ikke gå så altfor nøye inn på hva de består av, men det er iallefall

 

1 stk AMD K6-2 550MHz med 256MB ram, 8GB HD, Voodoo2, Matrox Mill2, CD-rom, 2x cd-brenner

1 stk P3 850MHz med 256MB ram, GeForce2 Pro 64MB, 9GB HD, 2x cd-brenner

1 stk Celeron 900MHz med 256MB ram, Permedia2, 10GB HD, CD-rom

1 stk Pentium Pro200 med 96MB ram, 8GB HD, cd-rom

 

Intel-maskinene har alle Intel-chipsett (BX og FX). I tillegg har jeg nettverkskort, ISDN-kort, kanskje mer ram, floppy etc etc "ved behov". Har ingen interesse av noe QXL-lureri - vil bare ha en "rettferdig" pris for de. Ingen interesse av å lure folk iallefall. Iallefall 2 stk av disse PCene er vel kurrante WinXP maskiner for mail, web, office etc, om ikke annet.

 

Skikkelig vanskelig å vurdere pris på noe slikt synes jeg, så tilbakemeldinger er flott.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva du mener med Qxl lureri.Synes det er en meget bra markedsplass hvor prisene stort sett gjenspeiler verdien på produktet.Og det er heller billigere nye Pc'r der nå enn å kjøpe ferdige Pc'r i butikk.

Selfølgelig finnes det eksempler på noen som har gitt for mye og noen som har fått det for billig.Men det er jo det som er litt av spenninga med auksjoner.

Så,bare legg de ut på Qxl.Så får du ihvertfall solgt de.

Lenke til kommentar
Det er FCPGA CPUer, men alle har FCPGA-Slot1 konverter, da de 2 BX-HKene er slot1. Men det spiller vel liten trille :)

Tenkte på det du sier om '2 kurante WinXP-maskiner' på BX-hk.

 

Sliter litt med raidkontroller på en Abit BE6-II v2.0 ( HPT370 ) - hdd koples til IDE1 eller 2 for å installere WinXP, men f6 og drivere til HPT = ?

 

Installasjon av siste Bios til kort og kontroller funker ikke. D.v.s. runme.bat kjører men avviser videre oppdatering. Er ganske nær Bioskræsj på det stadiet...

 

Kanskje du har tips ?

 

edit: problemet løst :)

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Pentium Pro har jeg hørt er en av de "beste" x86 prosessorer noensinne laget med tanke på stabilitet. Har jeg hørt da. Hvis det stemmer er det sikkert en flott maskin til oppgaver som ikke trenger ytelse, men stabilitet.

 

jeg ville hvertfall gitt 50 kroner med for PPro'n enn den K-6'n anyday :)

 

Prelude: Det var jo helt spinnville priser... Regner med at du ikke ville nevnt det hvis det var år og dag siden du så den?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...